Derken kara bulutlar Kaplıyor etrafımızı. Sert bir rüzgar esmeye başlıyor. Ani bir hüzün çöküyor gözlerine Kalkıyorsun yanımdan Bırakıyorsun ellerimi Ve hızla uzaklaşıp Karanlığa karışıyorsun.
Hayda! Aşk kokarken her yan Uyan diyor sanki Tanıdık bir ses o an. Ani bir öpücük Hissediyorum yanağımda. Ah annem benim, Sevdiğim ilk kadın. Kalk diyor yavrum kalk İşe geç kaldın. İrkiliyorum.
Sabaha kadar sürüyor serüven Bitiyor uyanmamla birlikte. Rüyamda görebiliyorum ancak, Güzel yüzünü Kokunu Gözlerinde cenneti.
Rüya dahi olsa, Ne güzel kavuşmak. Sevilmek için için. Her geceye dua ile başlamak Tekrar sana uyumak için.
Rüyalarımda alıyorum Sevgimin karşılığını. Duyuyorum varlığının Unutulmaz hazzını. Aşk suyunu içiyorum Ellerinden kana kana. Ne olurdu halim Rüyalarda olmasa.
En güzel rüyamsın benim Uyanmak istemediğim. Ki sen bilmiyorsun.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
En güzel rüyam şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
En güzel rüyam şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğinize, emeğinize sağlık hocam, ilhamınız bol yürek sesiniz daim olsun. Değerli kaleminizden harika bir şiir okumanın hazzını aldım. Yüreğiniz kaleminiz var olsun, yürek sesiniz hiç susmasın, gök kubbede hoş seda olsun diliyorum. Sevgi ve muhabbetlerimi iletiyorum…
En güzel rüyamsın benim Uyanmak istemediğim. Ki sen bilmiyorsun.
Ah keşke rüyalar gerçek olsa ayrılanlar kavuşsa dedirtiyor şiir. Beğeniyle okudum yürek sesinizi, kaleminiz daim olsun kutlarım. Selam ve saygılarımla...
Çok güzel bir şiir ve anlatım. Herkesin uyanmak istemediği rüyaları olmuştur. Ama pek azı şiir olarak anlatmıştır. Kutluyorum Murat bey. Saygılar bizden
Merhaba kardeşim.Evet tarifi tam olarak yapılması na mümkün olan duygulardan biridir aşk.Sevgilinin sevdiklerine yol bulup varamadığın da oraya bakıp bakıp iç geçirmek, O’ nu anmak, anmak ve yanmak… Bir kez varınca iştiyakla el vurup, yüz sürüp döne döne, yana yana ağlamak… İşte sevmek böyle bir şey… Sevmek başka bir şey, anlatılmaz. İnsana öyle şeyler yaptırır ki akıl almaz. O ateş düşmeye görsün yüreğine, sel önüne düşmüşsün gibi sürükler seni.Durup dururken ağlatır insanı, Durup ufuklara baktırır uzun uzun.Kim koyar bu sevgiyi içimize? Kim kanatlandırır bu yüreği? Göremediğimiz, tutamadığımız duyguları sıcak su gibi bütün zerrelerimize indiren kim? O bize bizden yakın, bizi bizden çok seven biri. Sevginin, sevgiyle çarpan kalplerin yaratıcısı; işte o bize iştiyakla sevmeyi öğreten,yüreğimizin bir kuş gibi çırpınmasına sebep olan sevgiyi bizim yüreğimize koyan O büyük yaratıcımızdır kardeşim.harika bir şiirdi kutluyorum.Selamlar.
Bu güzel, anlamlı ve benim için çok çok değerli olan yorumunuz için ne kadar teşekkür etsem azdır. Beğenen, yorum yapan güzel gönlünüze sağlık değerli Suzan Hanım.