(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
çaput şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
çaput şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
aklın mutlak kurtarıcılığına peşin ve kesin iman etmiş gibi duran insanların ve diğer tarafta "oku" ile başlayan bir dine inanmışken bir kısım insanların da kurtuluşu düzelimi ya da iyiyi vb muğlak sığ temelsiz geçersiz davranımlar üzerinden elde edeceğini zannetmesi sadece budalalığını artıran delillerdir oysa ortaokul lise seviyesi sosyolojik felsefik inançsal birikimlerinin !!! üzerine kibirden başka bir şey eklememiş zavallıların allame i cihan olduğu iklimlerde çürük temel üzerine kurulmuş harabeler köşk diye yutturulur insler ve cinsler tarafından.... yazıktır çaputlara yazıktır...
ve diğer tarafta "oku" ile başlayan bir dine inanmışken bir kısım insanların da kurtuluşu düzelimi ya da iyiyi vb muğlak sığ temelsiz geçersiz davranımlar üzerinden elde edeceğini zannetmesi sadece budalalığını artıran delillerdir oysa ortaokul lise seviyesi sosyolojik felsefik inançsal birikimlerinin !!! üzerine kibirden başka bir şey eklememiş zavallıların allame i cihan olduğu iklimlerde çürük temel üzerine kurulmuş harabeler köşk diye yutturulur insler ve cinsler tarafından.... yazıktır çaputlara yazıktır...