Okuduğunuz şiir 17.1.2016 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
AKLISELİM
Bombalar yüklenmiş uçan canavar, Tehlike içinde insanın nesli. Her karış toprakta masum kanı var, Ufkun ötesinde gönüller yaslı. Miadı dolunca aklıselimin, Sefalet getirir ilmi âlimin.
İnsanlık âlemi tek dine girdi, İmanı zenginlik. kitabı para. Ruhları maddenin ipleri gerdi, Uygarın elinde öldüren çıra. Miadı dolunca aklıselimin, Hıyanet getirir ilmi âlimin.
Bir kısım hayvanlar petrolle doyar, Bir kısım zavallı ekmeğe muhtaç. Sebzeye baş olmuş hormonlu hıyar, Sevginin hasmıdır çelikten kıskaç. Miadı dolunca aklıselimin. Kıyamet getirir ilmi âlimin.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AKLISELİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AKLISELİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
YÜREK SESİN HEP BÖYLE CESUR, GÜR VE AHENKLİ GÜZEL ŞİİR TADIYLA YANKILANSIN CAN TOPRAĞIM. SONSUZ SEVGİ VE TAKTİRLERİMLE KUTLAYIP SELAMLADIM SENİ Kemal Polat
(NOT: En küçük kardeşimiz, "Talip de 1945 " 25.12.2015 pankreas - Pankreyetif den hakkın rahmetine kavuştu.)
kempol tarafından 1/17/2016 12:57:43 AM zamanında düzenlenmiştir.