kırk kulplu sihirli bir kazan da arar da durur gün ışığını yuvalanmış toprağın altına bulanlarını boğuyor çekişte altına çürütülmüş tüm duygularımız gibi yok edilmiş tüm değerlerimiz gibi de bir umut ister inadına eminim sanki de seni-beni sorar yanıktır dibi isteksizce kapanırken gözlerim insanlar ölürken sadece yemek içmektir tüm emelin bil ki yoksulluğun harcıdır keder yine hep yerle yeksan oldu beklentiler *
çok ıraktan kızıl dalgalar çarpıyor yüzümüze gönül çökmüş çırpınıp da düşüyor bin bir hüzne üryan koşuyor sabiler olmayan geleceklerine daldan dala düşerken teker teker yapraklar ar ve edebi çıkara peşkeş çekiyor hayvanlar kapkaranlık hücrelerinde çağalar göremeyeceği geleceği arıyor analar yüreğinin yangınıyla yanıyor ağıtlar onsuzluk için ağlıyor hiçbir ihtimal yok ırak ve yakın dahilinde kırk başlı bir ejderhadır bu zalim haçlı eğer ki biz her daim kalırsak böyle ilaçlı ayrık bir görkemle süslü görünüşü kabarır sonu olmayan zevkin sütü bozuk döl yataklarında bilerek türeyenlerin *
bak yine hayret yağmuru yağıyor tüm gözlerden aydınmış gibi görünüyorlar satılık ve dönme köstebekler bildiri adlı bir paçavrayla aklı kıçına yakın her şeyde de ahkam keserler ne zaman görmedik ki dönme soylularının içimizde yatıp yan gelmelerini ne vakitti bilemiyorum unutturdular faili meçhulle ne aslanları yiyip bitirmediler ki dış güçlerin güdümünde ki bu vatan hainleri hem gökte hem de yerde bir bir analardan koparıldı o güzelim şehitler hicran dolu bir hatırayla dimağlara kazındı yiğitler göz göre göre yok sayıldılar kütüklerden gün be gün düşürüldüler bitik babalarının gözyaşlarından *
göremeyiz ki fitnenin iştahı hangi mazlumun ciğerini deşiyor ve birden bire toprağın kalbine kim düşüyor ilgili ne kadar mavi varsa ortadan yok ediliyor Türk milleti kan kırmızıya boyanarak laf söz bilmez bu dinsiz imansız teröristler çünkü başlarındakiler hep dönmeler ümmetinin kullarına Fırat ve Dicle bile ağlıyor bulanarak bir öksüz veya bir yetimin ortalığa çıkışıdır bu istemde kapa da gözlerini hep uyu oysa ki hep huzuru beklemekte gözler devletimizin gücü her şeye elbette ki yeter doğacaktır hakkın vaat ettiği tan bu millet emin ol yedi cihana bir daha olacaktır bedel herkes umutla onu bekler doğacağına da imanımın gücü kadardır yeminim bu vatan ve bu bayrağın uğrun da şehit olacak bir aday mı aranıyor bak işte o kişi benim…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
- Kırk başlı bir ejderhadır haçlı… şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
- Kırk başlı bir ejderhadır haçlı… şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
en ulvi duyguların başında vatan aşkımız ve bu denli yoğun bir maneviyata asla zarar veremeyecekler. şiirin teması bizlere tercüman olmuş. hocam kaleminizi saygıyla selamlıyorum. saygı ve hürmetlerimle efendim...
Yılların acılarını taşıdığımız var dizelerde Hocam.Şiir çok anlamlı geldi.Bu kez yine çok güzel ama acı yaşatan bir olayı kaleme aldınız.Kutlarım saygımla.
MERHABA KARDEŞİM.HARİKA BİR SESLENİŞTİ.TERÖR BELASINI NE GÜZEL ANLATMIŞSIN.BUNLAR 7 BAŞLI CANAVAR OLDULAR ORTALIĞI KASIP KAVURUYORLAR.AMA BİR GÜN GELECEK BU ŞER ODAKLARI BİR BİR SÖNECEK.ESKİDEN SADECE SAĞ, SOL ÇATIŞMASI VARDI.ŞİMDİ BİR SÜRÜ ETNİK KÖKÜ BİLİNMEYEN GRUPLAR, VATANIMIZA VE DÜNYAYA HAKİM OLMAYA ÇALIŞIYORLAR.AMA YAPAMAYACAKLAR ARTIK.DEVLET KARARLI.ORDUMUZ ONLARIN KÖKÜNÜ TEMİZLEYECEK İNŞALLAH.BAYRAĞIMIZA EL UZATAMAYACAKLAR BOYUNLARI DEVRİLESİCELER.KUTLUYORUM BU HARİKA ŞİİRİ VE AYAKTA ALKIŞLIYORUM, SELAMLAR.
duyarlı yüreğinize sağlık üstadım. Bu günlerde Ülkemde oldukça acı olaylar yaşanmakta ve Ülkemde hainler cirit atmakta. düşündüren dolu dolu bir şiirdi saygılarımla
Değerli ustam.., Duyarlılığını, İnsanlığını, Vatan, toprak, bayrak sevgini., "bu vatan ve bu bayrağın uğruna da şehit olacak bir aday mı arıyor işte o benim" sözünle ispatlamışsın.. Candan, gönülden tebrik, taktir ediyor, selam ve dualarımı gönderiyorum..
gün be gün düşürüldüler bitik babalarının gözyaşlarından * göremeyiz ki fitnenin iştahı hangi mazlumun ciğerini deşiyor ve birden bire toprağın kalbine kim düşüyor ilgili ne kadar mavi varsa ortadan yok ediliyor Türk milleti kan kırmızıya boyanarak laf söz bilmez bu dinsiz imansız teröristler çünkü başlarındakiler hep dönmeler ümmetinin kullarına Fırat ve Dicle bile ağlıyor bulanarak bir öksüz veya bir yetimin ortalığa çıkışıdır bu istemde kapa da gözlerini hep uyu oysa ki hep huzuru beklemekte gözler devletimizin gücü her şeye elbette ki yeter doğacaktır hakkın vaat ettiği tan bu millet emin ol yedi cihana bir daha olacaktır bedel herkes umutla onu bekler doğacağına da imanımın gücü kadardır yeminim bu vatan ve bu bayrağın uğrun da şehit olacak bir aday mı aranıyor bak işte o kişi benim…
Bu ejdarhanın başının sayısı belli değil kırk tane olsaydı çoktan ölürdü selamlar.........
Türk milleti kan kırmızıya boyanarak laf söz bilmez bu dinsiz imansız teröristler çünkü başlarındakiler hep dönmeler ümmetinin kullarına Fırat Dicle bile ağlıyor bulanarak bir öksüz veya bir yetimin ortalığa çıkışıdır bu istemde kapa da gözlerini hep uyu oysa ki hep huzuru beklemekte gözler doğacaktır hakkın vaat ettiği tan herkes umutla onu bekler doğacağına da imanımın gücü kadardır yeminim bu vatan ve bu bayrağın uğrun da şehit olacak bir aday mı aranıyor bak işte o kişi benim…
Beğenerek kutlarım.
............................. Saygı ve Selamlar...