(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
devlet terörüne -HAYIR- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
devlet terörüne -HAYIR- şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
değerli şaiir kardeşim devlet hiç bir zaman terör olamaz, düşünceler farklı olabilir, görüşler farklı olabilir,biz bu ülke toprakları için kanımızla canımızla şanlı ordumuzla,yedi düveli dize getirmiş bir milletiz,aynı zamanda kürdü türkü alevisi sunnisi çerkezi lazı ile biz kardeşiz.. en kötüsü de bu ülkenin yöneticiler barışı sağlayamadıkları içindir bence, ülkenin bölünmez bütünlüğünü korumak için bütün devetlerin her zaman yapacağı bir durumdur bu .buna da devlet terörü denmez bence, barışa evet, teröre hayır saygılarımla..
Devlet denen kurum, terör suçu işlemez. Keşke teröre hayır deseydiniz de, biz de gerçekten takdir ederek okuyup altına olumlu bir eleştiri yapsaydık. Diğer arkadaşın dediği gibi, gerçek teröre evet de devletin yaptığı operasyonlara mı hayır. Daha dün çocuklar ve bebekler katledildi Çınar'da. Bunu göremeyecek kadar gözleriniz kapandı mı? PKK TERÖRÜNE HAYIR. DEVLETİN HAKLI MÜCADELESİNE EVET!
şimdilerde bir slogan var, kadına şiddete hayır...duyunca hep karşı gelirim, kadına şiddete hayır da erkeğe şiddete evet mi, çocuğa şiddete evet mi, hayvana şiddete evet mi ? bunun yerine şiddete hayır demek yeterli bence...
şiirin başlığını görünce de aynı mantık geldi aklıma...
devlet terörüne hayır da başka terörlere evet mi ?
Beğendim…
....................................... Saygı ve Selamlar...