------------yüreğinde ne varsa aşka dair-------------
yüreğinde ne varsa aşka dair tut bir ucundan uçsuz denizlere vur. sonra bırak her şeyi, olduğu gibi, kaldır kendini yalnızlığın en dibine savur!
sanma ki unuttum seni. lades gibi aklımdasın. mesafeler kapanmaz diye engeller aşılmaz diye sanma ki uzaksın bana; canımın içinde, saklımdasın.
sen yine bana dair, yalnızlığa sair, dolu dolu hayaller kur. bilirsin nasıl düşünürsen öyle olur...
olabildiğin kadar ol bende. sevebildiğin kadar ol. fazlasına kendini yorma. olmayacak hayaller de kurma! bilirsin: hayal kırıklığı ayrılıklardan da zor! sen, hiç değişme şartlar değişse de; durduğun yerde dur!
yüreğinde ne varsa aşka dair, avuç avuç sonsuz gökyüzüne, deli rüzgarlara savur. uzaklara varıncaya.. bulutlara değinceye...
hiç endişe etme; onlar gelir, beni bulur! ve neremden ne kadar vuracaksa o kadar vurur...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
------------yüreğinde ne varsa aşka dair------------- şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
------------yüreğinde ne varsa aşka dair------------- şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.