(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MAVİ -II şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MAVİ -II şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli Hocam, Bizimle rahmetli Taner Şener'le ilgili anınızı paylaştığınız için çok teşekkür ederim. Çok memnun oldum. Ben de çok .severek dinliyorum şarkılarını Taner Şener'in. Selamlar... Saygılar
veysitural tarafından 1/6/2007 8:55:07 AM zamanında düzenlenmiştir.
"mavi dünyam benim ömre bedeldir " az mı dinledik bu güzel şarkıyı rahmetli Taner ŞENER'den...radyoda ilk şarkımı da o okumuştu ve bundan dolayı bir ahde vefa olarak oğluma Taner adını verdim..Bafra'da bir noter akrabası vardı..eşi ve köpeğiyle gelmişti Bafra'ya...oturup resim çekinmiş, çay içip sohbet etmiştik...Allah rahmet eylesin..yakında sitemize bu ve birkaç resmimi de eklemeyi düşünüyorum...güzel şiiriniz ve özellikle mavi sözcüğü bana mâziyi hatırlattı...umarım bu anıyı paylaştığım için bana kızmamışsınızdır sn.hocam..teşekkürler..yürekten kutlarım...saygılarımla....
Bizimle rahmetli Taner Şener'le ilgili anınızı paylaştığınız için çok teşekkür ederim. Çok memnun oldum. Ben de çok .severek dinliyorum şarkılarını Taner Şener'in.
Selamlar... Saygılar
veysitural tarafından 1/6/2007 8:55:07 AM zamanında düzenlenmiştir.