Bir sevda ki, tadı başka Geliverdi bu yaşta Seni sarmak, koklamak Ne kolay, Kaçıncı bahar, sürse ne kadar Demeyin Hilesi yok, yalanı yok Kıskananı yok seveni çok Kanımdan kan, canımdan can Kırgınlığın, yorgunluğun ilacı Sermayemin karı
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Torun şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Torun şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Allah torununuza ve sizlere uzun ve saglıklı hayırlı ömürler versın hocam bende bilirim o sevgiyi _________________________ tebrık eder selamlarımı sunarım
torun sevgisi bir başka duygudur gerçi bizde henüz torun yok ama 2 evladımız var, biri oğlum Hacettepe Araştırma Görevlisi,diğeri 2 fakülte ve 1 yüksek okul mezunu kızımız...kısmet diyelim artık..kutlarım şiirinizi...Allah bağışlasın torununuzu...selam ve saygımla...
oktayzerrin tarafından 1/7/2016 12:06:22 PM zamanında düzenlenmiştir.
oktayzerrin tarafından 1/7/2016 12:06:46 PM zamanında düzenlenmiştir.
Rahmetli babam torunlarını görünce çocuklarını unuturdu.Öncelik bunlara derdi sonra torunlar olduğunda, insanda geçim derdi, çocuk büyütme olmadığından mı yoksa yaşlanıyorum ondan mı.Torunları görmezsem ben giderim der görmeye giderdi.Allah sağlıklı hayırlı ömürler versin melek yüzlü çocuklar.Selam ve dua ile.
torun baldan tatlı derdi hep annem evlattan ileri gelir insana henüz annane babanne olmadım ama görüyorumki örneklerden anam doğru diyormuş yüreğine sağlık hocam rabbim acılarını göstermesin saygımla
torun sermayenin faiziymiş, Nasreddin hocanın dediği, peşin para sevindiriyor...Allah'ım analı babalı büyütsün evlatları da, torunları da... benim de son güzümün neşesi onlar. tebrikler ve saygılarımla.
Begenerek kutlarım...
..................................Saygı ve Selamlar