1. Kül rengi bulutlarda Dün geceden saklı K/özüne çekilmiş ateş; Tutuştu yeniden Birdenbire harlandı Yandı ufuk korlandı Aydınlandı ortalık Tünden küne döndük; Kalmadı karanlık eser Böyle yasası doğanın Ateş dile gelince Karanlıklar susar!..
2. Ey sevgili; unutma Sen de bir güneşsin Işığı her güzel çiçeğin Yaşama sevincim, Doğan güne eşsin, Canım, bir tanem Uzat şafakla ellerini Işıyan günle geceden Sevmeye bahanem Gece gözlü şahanemsin Yok ki başka benzerin Muradıma şemsin!
3. Yüreğin aktif volkan Dilin yakıcı, sıcaksın Gözlerin ateşböceği; Bilmem ki beni Daha kaç gün yakacak Kâlpten kâlbe akacaksın; Ateşine hayır demem Beni külden ayır demem Seni dünyam gibi sevdim Dere tepe, kır Dağ demem, bayır demem Sensiz adım gidemem...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
K/ÖZ VE GÖZ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
K/ÖZ VE GÖZ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğin aktif volkan Dilin yakıcı, sıcaksın Gözlerin ateşböceği; Bilmem ki beni Daha kaç gün yakacak Kâlpten kâlbe akacaksın; Ateşine hayır demem Beni külden ayır demem Seni dünyam gibi sevdim Dere tepe, kır Dağ demem, bayır demem Sensiz adım gidemem... .........Okumaktan büyük keyif aldığım anlamlı dizeleri yazan usta kalemi tüm içtenliğimle kutluyor, selam ile saygılarımı bırakıyorum. Sağlıkla ve mutlulukla kalın.
Dilin yakıcı, sıcaksın
Gözlerin ateşböceği;
Bilmem ki beni
Daha kaç gün yakacak
Kâlpten kâlbe akacaksın;
Ateşine hayır demem
Beni külden ayır demem
Seni dünyam gibi sevdim
Dere tepe, kır
Dağ demem, bayır demem
Sensiz adım gidemem...
.........Okumaktan büyük keyif aldığım
anlamlı dizeleri yazan usta kalemi tüm içtenliğimle kutluyor,
selam ile saygılarımı bırakıyorum. Sağlıkla ve mutlulukla kalın.