Deniz ne kadar derin Dağlar ne kadar yüksek Var mıdır haberin Yine dağlara gitsek Dip ile uç arası, Gelgitler içinde örselenmiş Yüreğimde yerin; Sana sevdama bir ölçek...
Yazmak istersin de hani Yazamazsın kendini Bir yüreğin dökülüşü Uçurumların yamacından Kayaların sökülüşü, Batarken mavi sulara Boğulur içinde hasretin Kâğıtsız kalemi andırır dilin...
Aynalar konuşur habire Sır içinde lâl Gömülürcesine kabire Ay başucunda Bir dolunay bir hilâl Var mı gerek b/aşka tabire; Gün boynunu büker Ufkuna hüzün dökerim, Tek sana taparım Bir başkasına eğilmem Anlatabildim mi bilmem?!
Sen ki gülden kopan filiz Sen ki en mavi deniz Kıyılarında en uzun En ince kumsal Her tanesi benden iz...
Yere düşsen Kök salarsın toprağa Ben göklere ağarım Düşerim damla damla Dalındaki yaprağa; Dal gövdesini bulur Gövden cana can olur...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÖVDEN CANA CAN OLUR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÖVDEN CANA CAN OLUR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Topraktan uyanır usta
Toprakta renk
Toprakta dal
Toprakta saçak
Toprak ki gizliden
Gizli açıkta yaşatandır
saygı ve selam ile.