(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YOLDAŞ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YOLDAŞ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Soysuzluk rüzgârı başında esen, Kalbinde fitneden bin türlü desen, Dolar mihrabına secde edersen, Beyninden kirleri silmeden gitmem.
Ağızdan çıkan her söz çıktığı ağzın değil kalbin izini taşır. Bu minvalde yürürken ise ÜLKÜ ile yürür izi verip insanların gözünü boyayanlar ise ancak o da nasip olursa eğer, kapkara bir yüzle toprağa girer. Bu ülke ve Türk ne bunu hak etti ne de buna kader deyip susar.
Tıpkı şiirinizde olduğu gibi vurur masaya yumruğunu.
----------------------Bu çağda aç yaşar şerefli olan, Namuslu olmalı dünyama dalan. Yaşayan posasın yalandan yalan, Hakikat yolunu bilmeden gitmem.
Yurdumuz aynı da dünyamız ayrı, Düşüncen marazlı inancın sayrı. Ben aklımı paspas yapmışım gayrı, İlim kapısına salmadan gitmem.
Yoluna devam et haydi eyvallah, Sana paran yoldaş bana da Allah, Alçakla gezinmek dervişe günah, Keşkülüm sevapla dolmadan gitmem.
Mehmet NACAR ______________________________
Yine her zamankiler gibi milli ve insan severlik duyguları kapsamış ve harikulade güzel bir çalışma olmuş bu şiirinizde Mehmet bey. özümseyerek, Büyük tat alarak okudum. Esenlik ve mutluluk dileklerimle selamlayıp bilvesile kandilini kutluyor, güvenlikli günler diliyorum. Kemal Polat
Helal olsun Üstadım.Ne kadar içten ve samimi olarak yazılmış dizeler.Allah u Teala Yâr ve Yardımcımız olsun.Bu dünya dan ayrılırken heybemiz dolu dolu olarak huzuruna varmayı bizlere versin inşallah.
Kalbinde fitneden bin türlü desen,
Dolar mihrabına secde edersen,
Beyninden kirleri silmeden gitmem.
Ağızdan çıkan her söz çıktığı ağzın değil kalbin izini taşır. Bu minvalde yürürken ise ÜLKÜ ile yürür izi verip insanların gözünü boyayanlar ise ancak o da nasip olursa eğer, kapkara bir yüzle toprağa girer. Bu ülke ve Türk ne bunu hak etti ne de buna kader deyip susar.
Tıpkı şiirinizde olduğu gibi vurur masaya yumruğunu.
Ülkü yüreğinize saygımla hocam.