Önyargılarından imal ettikleri örsler üzerinde dövüyor insanlar düşüncelerimi, Onları şekillendirmek için... Ve her vurduklarında, Şekli bozuluyor anlayışsızlıktan yapılmış çekiçlerinin...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aforizmaaa şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aforizmaaa şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Anlaşılamamak kadar kötü bir şey yok .Ne kadar anlatmaya çalışsan da kendini karşındaki kişinin çifte su verilmiş çelik önyargılarını delemiyorsun kimi zaman. Hadi buna da razıyız da, ya değiştirme çabaları ...kendi doğrularını senin doğruların için yıkma gayretlerine ne demeli. Aşağılayıcı bir saygısızlık ...Bizim de elimize çekiş almaktan başka çaremiz kalmıyor maalesef bazen...! Kutlarım. Her zaman ki gibi çok güzeldi. Saygılarımla.
Bu konuda iki yüzlü olduğumu itiraf edeyim. Madem mevzu açıldı. Gerçekten değeceğini düşündüğüm bir oluş, olgu ve buz gibi bir gerçeklik karşısında bendeki çekiç iki tarafa da darbe vuruyor. Yok gözden çıkartılabilir bir şey ise ...direkt geldiği hızda ve şiddette muhatabına.
En kötüsü de bu; "Bizim de elimize çekiş almaktan başka çaremiz kalmıyor maalesef bazen." O çekici karşımızdakine mi sallıyoruz bu duruma düşünce yoksa kendimize mi???
Anlaşılamamak kadar kötü bir şey yok .Ne kadar anlatmaya çalışsan da kendini karşındaki kişinin çifte su verilmiş çelik önyargılarını delemiyorsun kimi zaman. Hadi buna da razıyız da, ya değiştirme çabaları ...kendi doğrularını senin doğruların için yıkma gayretlerine ne demeli. Aşağılayıcı bir saygısızlık ...Bizim de elimize çekiş almaktan başka çaremiz kalmıyor maalesef bazen...! Kutlarım. Her zaman ki gibi çok güzeldi. Saygılarımla.