SEN BENİM YARALI HATIRAMSIN HANİ TEKRAR GELEMEYECEK OLAN BİLİRİM BEKLERSİN HEP BENİ ORALARDA KİMBİLİR NE ZAMAN GELİRİM BİLİYORUM SEN HEP BEYAZ AĞAÇLARIN ALTINDA BEKLERSİN HER YER BEYAZ SENDE BEYAZLAR GİYMİŞSİNDİR SEN HEP BEYAZ İÇİN YANIYORMUDUR ACABA BENİM KADAR ACI HİSSEDİYORMUSUNDUR AMA DOĞRU SEN HİÇ BİR ŞEY HİSSETMEZSİN ÇÜNKÜ SEN HEP BEYAZ BENDE GELECEĞİM BİR GÜN ELBET GÖÇECEĞİM BU DİYARDAN O ZAMAN BENDE BEYAZ GİYECEĞİM BEYAZ DÜNYAMIZDA BULUŞACAĞIZ BENDE BEYAZ OLACAĞIM HEMDE BEMBEYAZ BEKLEDİĞİN BEYAZ AĞAÇTA BULUŞACAĞIZ SENİ ÇOK ÖZLEDİM CANIM SEVGİLİM...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YARALI HATIRA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YARALI HATIRA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
O ZAMAN BENDE BEYAZ GİYECEĞİM BEYAZ DÜNYAMIZDA BULUŞACAĞIZ BENDE BEYAZ OLACAĞIM HEMDE BEMBEYAZ BEKLEDİĞİN BEYAZ AĞAÇTA BULUŞACAĞIZ SENİ ÇOK ÖZLEDİM CANIM SEVGİLİM... Tebrik ederim sevgiyle kalın.
Şiir olabilmesi için biraz daha emeğe ve çalışmaya ihtiyacı var...Başka bir şiire de az önce yaptığım yorumu yineleyeceğim.Serbet şiirle nesir arasında ki en önmeli farkı yakalayabilmektir asıl mesele. Ve bu atlanmaması gereken en önemli nüanstır. Bir o kadar da tehlike arzeder şiir adına bunu atlamak... Daha iyiye ve güzele doğru yürüyeceksin şair...
O ZAMAN BENDE BEYAZ GİYECEĞİM BEYAZ DÜNYAMIZDA BULUŞACAĞIZ BENDE BEYAZ OLACAĞIM HEMDE BEMBEYAZ BEKLEDİĞİN BEYAZ AĞAÇTA BULUŞACAĞIZ SENİ ÇOK ÖZLEDİM CANIM SEVGİLİM... .................................................. YÜREK GÜZELLİKTEN AYRILMASIN MUTLULUKLAR KALEME ŞAİRE
gERÇEKTEN ÇOK DUYGULANDIM. Gidenlere kavuşma umudumuz olmasa hayat manasını kaybeder. Allah sabır versin. Ölüm; yok olma değil, bir yolculuktur... şiirinizde de bunu çok açık bir şekilde dile getirmişsiniz. Çocuk; doğduğunda ağlar.. Çünkü "öldüm" zanneder. Oysa ölüm, yeni bir doğumdur. O gözle bakılırsa; teselli daha da anlam kazanır. Kaleminize sağlık.