Ne Suriye, ne Esed, ne Rusya, ne Putin’den, Türkmenlere koşmayan Türklerden davacıyım. Ne Rusun adisinden, ne Arabın itinden, Sınırları aşmayan Türklerden davacıyım.
Nerde yolsuzluk varsa bulanarak yağına, İpek iplik gönderip teröristin ağına, Ay yıldızlı bayrakla varıp Türkmen Dağı’na, Orda şehit düşmeyen Türklerden davacıyım.
Kerkük ile Musul’u Barzani’ye bırakan, Düşmanlarla dost olan Türkmenlere hor bakan, Sarayı Kâbe sanan, sık sık tavafa çıkan, Milliyetle pişmeyen Türklerden davacıyım.
Gökten yağmur yerine bombalar yağa yağa, Türk bayrağı dikilir en yüce en zor dağa. Gariban Türkmen’imi katleden her alçağa, Anında yetişmeyen Türklerden davacıyım.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TÜRKLERDEN DAVACIYIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TÜRKLERDEN DAVACIYIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Devlet olarak devlet olma erkini nasıl ve nerede kullanacağımızı netleştirememişiz daha. Kendi vatandaşına karşı şahin olan devlet, hasmına karşı serçe konumuna düşüyorsa bunda bir garabet var demektir. Kaleminiz daim olsun kıymetli kardeşim. Muhabbetle selâmlıyorum.
Görev ve sorumluluk ilk önce Türkiye Cumhuriyeti devlrtinindir. Ondan sonra da, kendini Türk hisseden ve damarlarındaki o kanı taşıyan insanlarla ona gönül verilmiş siyasi otoritenindir. Kalemin kavi olsun. Selam ve duamlasınız. Saygılarımla.
AZAP tarafından 11/25/2015 9:53:28 PM zamanında düzenlenmiştir.