Ona selam saldım, dostça makamdan Sormuş..! hani nerde, var mı belgesi ? Demiş dim ki ; yeter, düşsün yakamdan... Lan! baktım ardımdan gelir gölgesi...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÖLGE! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÖLGE! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
'' 25 Kasım 2015 Çarşamba 21:28:19 Yürek sesiniz hiç susmasın nice güzel eserlere inşallaha şairim hayırlı geceler diliyorum tüm şiir seven yürekler sevgiyle ve saygılar ''
Muzayyen hanım efendi yukarı da yazmış olduğunuz yorum size ait, bu yorumu VARAN 1 KAKA'Sİ Başlıklı bir şiire yazmışsınız. yazabilirsiniz neden yazdınız? o şairin sayfasına gitmeyin onun la dost olan benimle olmasın gibi bir savunma yapmıyorum..
Sadece o şiiri beğenip övgü yazan benim sayfama gelipde bana da övgü dolu sözler yazarsa ben yorumcuyu samimi bulmuyorum..
23 Kasım 2015 Pazartesi 10:54:48 YÜREK SESİN HİÇ SUSMASIN ANLAYANA HARİKA BİR ESERDİ HOCAM NİCELERİNE .. yukarı da yazmış olduğunuz yorum size ait, bu yorumu VARAN 1 KAKA'Sİ Başlıklı bir şiire yazmışsınız. yazabilirsiniz neden yazdınız? o şairin sayfasına gitmeyin onun la dost olan benimle olmasın gibi bir savunma yapmıyorum..
Sadece o şiiri beğenip övgü yazan benim sayfama gelipde bana da övgü dolu sözler yazarsa ben yorumcuyu samimi bulmuyorum..
MERHABA KARDEŞİM.BIRAK SENİN GÖNLÜNÜ KIRANLAR GÖLGE OLARAK KALSINLAR,AMA GELMESİNLER.GELİRSE DE YAKANI BIRAKMA.EN GÜZELİ SEN GÖLGEDE YÜRÜ,GÖLGEN GELMESİN ARKANDAN.KUTLUYORUM BU GÜZEL DÖRTLÜĞÜ,SELAMLAR.