(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İSTANBULU SEVİYORUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İSTANBULU SEVİYORUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sayın Emrullah bey, Söz -güfte yazdığınız gibi saz çalıp müzik te yapıyorsunuz. Bu site ye ses ve müzik eklenebiliyor. Bu ve diğer eserlerinizi sesli dinleme beklentimi söylesem, çok şey mi istemiş olurum!?
Saz ve müzikleri bestekar arkadaşlar yapıyor. Ben yapmıyorum. Ben sadece güfte-şiir yazıyorum. Beğenen besteliyor. Bugün Kanal T'de Osman Özkaynak ile Antalyanın Mor Üzümü programında bir şarkım seslendirilecek. Dilerseniz programı izleyebilir, şarkıyı dinleyebilirsiniz. Size de armağan olsun. Saat 19:30'da.
İstanbul aşıklar yurdu İstanbul fakirler yurdu İstanbul Dünyanın sekizinci harikası ne diyelim. İstanbul sevdasını tadan daha bir sevdalı oluyor. Güzel eserinizi ve sizleri kutluyorum. Hayırlı uğurlu olsun Emrullah bey. Saygılarımla..
ince ince dokuyor hayat artistik yanmadan bilinmiyor acıların gerekleri Yüreğine sağlık şairim kutlarım kaleminiz daim olsun tüm şiir seven yüreklere günaydın diyorum
Söz -güfte yazdığınız gibi saz çalıp müzik te yapıyorsunuz.
Bu site ye ses ve müzik eklenebiliyor.
Bu ve diğer eserlerinizi sesli dinleme beklentimi söylesem, çok şey mi istemiş olurum!?
Elinize, duygularınıza sağlık.
Saygılarımla.