Yine bir sevda masalı başladı gönlümde, alabildiğince uzak aslında bana, korkuyorum nedense aşk kokan rüzgardan, belki beni vurur geçirir sevdalar...
Uzaklaşmaya çalışsam da aşktan, bulur yakalar beni ummadığım anda, yakar kavurur hain akşamlarda, parçalar yüreğimi acımasızca...
Anlamsızca ağlarım bir o kadarda acı çekerim, korkuyorum sevdalardan bırakır tekrar beni diye, istemiyorum aslında yara açmasın gönlüme, uzak dursun istiyorum yalnız kalan benliğimde...
Umutsuzluğa düşmek istemiyorum yarınlarda, gerçek sevgi istiyorum bu sahte yalandünyada, korkulardan uzak olsun gözlerim, ağlatmasın gelecek olan bu sevgi yüreğimi...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
*.* GERÇEK MASAL ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
*.* GERÇEK MASAL ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gerçekten de kaçılmıyor aşktan... Ve herkesin istediği de odur... Gerçek sevgi... Keşke sahteliklerin olmadığı bir dünya olsa... Güzel şiir için kutluyorum.
Umutsuzluğa düşmek istemiyorum yarınlarda, gerçek sevgi istiyorum bu sahte yalan dünyada, korkulardan uzak olsun gözlerim, ağlatmasın gelecek olan bu sevgi yüreğimi...
güzel yüreğin dert görmesin.
sevginin telaffuzu bile yüreği ısıtan yegane mefhum.
Ve herkesin istediği de odur... Gerçek sevgi...
Keşke sahteliklerin olmadığı bir dünya olsa...
Güzel şiir için kutluyorum.