(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İNSANKEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İNSANKEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Nereden çıktı , Şu televizyon . Eskiden ne güzeldi .
Eskiden; televizyonlar yokken,yaşam öyle de güzelmiştir. Televizyonlar günümüzdeki gibi değil,siyah beyaz görüntüsü vardı. O kanallarda belirli günler de belirli saatlerde olurdu. Bu televizyonu da herkesler alamazdı . Fiyatı pahalıydı. Ancak maddi durumu iyi olan alırdı.Artık günümüzde;her evin her odasında bir çok kanallı televizyonlar rengarenk gösteriyor,çağımız o kadar çok gelişti ki; akıllı telefonlar ve bilgisayar televizyonlara rakip oldu.Televizyonsuz bir hayat artık mümkün değil ve reddetmek imkansız gibi.Kısa ama anlam yüklü şiirinize tebriklerimle kardeşim.Saygı ve selamlarımla.
Ah dost... Keşke birşeyler yapabilsek onlar için... Şu var ki Kıt kanaat doyan bizler onları düşünürken... Bir azınlık işkembelerini doldurmaktan başka şey düşünmez...
yüreğine sağlık