Beynimin merkezine seni çarmıha germişler doğarken Dudaklarının değdiği o kutsal şarap yıkadılar ruhumu Kulağıma üç kere senin adını fısıldarken uyandım O yüzyıllık cahillik uykusundan. Gözlerimi gözlerine mühürlediler Şimdi bütün sınırlar da sen varsın Sınır dışı olmak yasak.
Ben büyüdüm, sen de büyüdün bir telaşla Yüreğimi yüreğine damıttılar sonra Aynı tezgahta dokudular hayallerimizi Aynı nehirde yıkadılar ortak günahlarımızı ama Sen gittin, takvimler soğuk bir kasım fahişesindeydi Yalnızlık kiremitleriyle örüldü hayatım Ve penceresi yok bu cehennemin Yokluğun yangınları bile küstürdü Hadi gel içimdeki ateş bile üşüyor desem de gelmezsin biliyorum O yüzden sevgilim kalbimin kuzeyi çok soğuk.
Sevdalar büyük bir evrim geçirmekte şimdiler de Sen parayı verirsin istediğin aşkı kiralarsın Taşınırsın hayallerinin sınır dışına Açarsın bütün pencereleri, bütün dünya O’nlar şimdi
Ben aynı yerde sayıklıyorum hala Beynimin merkezinde hala sen Şuan bile benimle kestiğin bağları tutmaktayım Dilim ismini dileyen bir seyyah Ve ben kaporalı aşklara tapmadım Onun nutuklarını duymamak için Kulaklarımı kestim..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Penceresi Yok Bu Cehennemin şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Penceresi Yok Bu Cehennemin şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.