(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HAZANDIR ŞİMDİ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HAZANDIR ŞİMDİ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şimdi deli fırtınanın zamanıdır ey sevgili! Dışarıda kar... Yürekte har... Dünyamda dondurucu bir soğuk var... İçimde ise senin yangının gizli ey yar...
Göz göze bakışırken,belki son defa seni seviyorum derken,sevdiğinin sımsıkı kenetlenmiş ellerinden çözmek ellerini;an/ın adını [elveda] koymaksa yaşanılan... Tam da o an/dan ölüme çıkan kaç puslu yol vardır;sonu toprağa çıkmayan?..
Ses uyumu ile , okuyanı yormayan anlaşılabilir imgeleriyle bana göre mükemmel bir serbest şiir bu. Tema olarak da güzel, anlatış tarzı da... Şiirler arası gezinirken tesadüfen sayfanıza geldim ama, iyi ki gelmişim... Ben hece şiirlerini tercih etmeme rağmen bu güzel şiirinizi izninizle dosyama alıyorum. Yüreğinize sağlık.Bu tarz şiirlerinizin devamını okumak ümidi ile, esen kalınız.
Dışarıda kar...
Yürekte har...
Dünyamda dondurucu bir soğuk var...
İçimde ise senin yangının gizli ey yar...
Göz göze bakışırken,belki son defa seni seviyorum derken,sevdiğinin sımsıkı kenetlenmiş ellerinden çözmek ellerini;an/ın adını [elveda] koymaksa yaşanılan...
Tam da o an/dan ölüme çıkan kaç puslu yol vardır;sonu toprağa çıkmayan?..