(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Size Selam Yolladım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Size Selam Yolladım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ellerinize yüreğinize emeğinize sağlık tebrikler çok güzel bir şiir beğenerek okudum yürek sesiniz daim olsun her daim şiirlerle olun şiirlerle kalın sonsuz saygı ve HÜRMETLERİMLE...
Aleykümselam ne güzell bizleri selamlamanız ve çokta güzel nostaljik bir şarkı eşliğinde bizlere sunduğunuz şiirinizi, sizi yürekten kutluyorum. Tebriklerr..
Kuzey rüzgarlarıyla geldim kapınıza bir selam bırakıyorum Usulca gönül dergahanıza ... Gönlünüze kaleminize sağlık, şiir gibi yüreklere merhaba ... saygılar...
Masum bir ifade ile dizelere yansıyan bu harika şiiri yazan o kocaman yurekli şaiiremi kutluyorum. Mükemmel bir siirdi selam ve sevgiler olsun dost yureginize efendim. Saygılarımla..
Hayırlı mutlu geceler :) bütün parlak yıldızlarını size sermiş gök yüzü bu gece ._bakın bakın o' en parlak yıldız sizin' gözlerinizin renginde :) bu da benden size ..sevgilerim ile..
İSTER SÖZ İSTER ŞİİR İSTER DUYGULARIN BİR PARÇASI OLSUN BENCE SEVGİLİYE VE YA HER HANGİ BİR ŞEYİN ÜZERİNE YAZILANLAR OLSUN HEPSİNDEN ÇOK DAHA KIYMETLİYDİ NASILKİ DUA ETMEK KADAR GÜZEL BİR ŞEY YOKSA AYNI GÜZELİKTEKİ TEMENİLERDE AYNI ÖVGÜYE LAYIKTIR
21 Ekim 2015 Çarşamba 16:20:58 Ben geldim tık tık... Hüzünleri dağıtmaya Yüzünüzde gülücük olmaya.. Şiir seven gönüllere selam olsun.. Sevgi varsa gönülde Tükenmez heceleri Uzaklar engel değildir dostluğa Tüm dostlara şiir gibi merhaba...
12 nisan 2016 salı 04:51:15 Cama vuran tık tık sesi... Hüzünlü bir sesti Uzaklardan geldiği belli her haliyle Dostluğa çağrı bir selam Geçte olsa aldım Payıma düştüğü kadar__________aleykümselam güllerin prensesi....