Sevin iki gözüm. İstediğin oldu. Sonunda ayrıldık. Diyecek yok sana bir sözüm. Seni yüreğime gömmenin ‘’ e k i m z a m a n ı ‘’ Ayrılığa yetmedi gücüm.
‘’ Y o l u n a ç ı k o l s u n ‘’
‘’ H e r ş e y g ö n l ü n c e o l s u n ’’
‘’ K e n d i n e i y i b a k ‘’
Örselenir, Gücenir yüreğim. Hayata Ve sana küser. Allah kahretsin beni. Elimden de hiçbir şey gelmez ki..
Ve ben seni benim kadar tanırım. Dönmezsin verdiğin karardan. Kaderimi çizdin ya bana iki gözüm. Silemem. Kahretsin yok bir çözüm. Şimdi bana ‘’ y a l n ı z l ı k ‘’ düşer artık.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
EKİM ZAMANI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
EKİM ZAMANI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Harika bir aşk şiiriydi arkadaşım.çok güzel lirik bir şiirdi.yüreğinden pınar gibi fışkırmış adeta.okuyana duygularınızı hissettirebiliyorsunuz kendiniz..Bir erkekle mutlu olmak için onu çokça anlayıp az da olsa sevmek; bir kadınla mutlu olmak içinse onu çokça sevip anlamaya hiç çalışmamak gerekir.Çünkü anlayamazsın.Kadın kapalı bir kasa gibidir .Onun gönlünü almak için çağırmak yetmez,aşkını her türlü ispatlaman gerekir.bu ispatsa ekim zamanında onu ekmekle değil,her şekilde o nu sevdiğini ispatlaman gerekir çünkü yalnızlık çok acı.bu güzel özgün ve serbest şiir karışımı olan şiirinizi kutluyorum.gönül dolusu selamlar.