sen yoksun
sen yoksun yanımda
acılara dayanmıyor bedenim sen yoksun yanımda bu hayatı cekemiyor bedenim sen yoksun yanımda gözümden yas eksilmiyor sen yoksun yanımda kalbimden acı eksilmiyor sen yoksun yanımda özleminle kalbim yanıyor sen yoksun yanımda icimin yangını sönmüyor sen yoksun yanımda günlerim geçmek bilmiyor sen yoksun yanımda zaman bana zehir oluyor sen yoksun yanımda dertimi kime söyleyim sen yoksun yanımda acımı,sevgimi kimlere anlatayım sen yoksun yanımda özlemin.hasretin var sen yoksun yanımda tüm acılar benimle yasar senolmadan bu acıyla daha ne kadar yasayabılırım AYSE ÖZBAY A YAZILIMISTIR |
Şİirinin teknik olarak değerlendirilmesine gelince..."bu hayatı cekemiyor bedenim" ifadesiyle çelişmemesi için "dayanmıyor bedenim "ifadesi dayanamıyor bedenim olsaydı daha güzel olurdu . "özleminle kalbim yanıyor " ifadesindeki vurgu çok güzel .Yahya Kemal'in şiirlerinde benzerleri görülen bir tını bu.Geliştirmelisin bunu.Benzer başka ifadeler yazmaya çalış.Aynı cümleyi değiştirerek sözcüklerin yerini oyna onlarla .İnan çok zevk alacaksın.Denemeden nasıl daha güzel olur bilemezsin.Kısa şiir yazmak her zaman zordur bu arada .Senin ki pek değil ama." acımı,sevgimi kimlere anlatayım" ifadesi biraz(cık) düz yazıya kaçmış." özlemin.hasretin var" ifadesinde bir üç nokta denemesi pekala yapabilirdin.Şiirini tam 5 defa okudum.Üçünde"tüm acılar benimle yasar" ifadesini farkında olmadan "bedenimle yaşar" diye söyledim.Bir dene ,hoşuna giderse değiştirirsin.AMA,AMAAA KESİNLİKLE ÇOK GÜZEL BİR ŞİİR OLMUŞ.ŞARKI SÖZLERİ GİBİ.BENCE ÇOK GÜZEL BİR ŞARKI OLABİLİR BU SÖZLER.KİMBİLİR?YAZMAYA DEVAM ŞEHNAZ.
bahadır tarafından 3/20/2008 8:44:32 PM zamanında düzenlenmiştir.