(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AKŞAM GÜNEŞİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AKŞAM GÜNEŞİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kutluyorum yürekten sevgili Sami akşam güneşleri hep batacak ama ertesinde ışıltılı bir güne gebe olacaktır..Sevgiyle ve sevdiklerinle kal her zaman sevgilerimle..
yine size yakışan bir şiirdi...yürekten kutlarım...ya o develeri rahat bıraksana dostum..onlar şiir değil su istiyor..derim yengeme ha...şaka şaka...uğraşmasam işim rast gitmiyor...selamlar...
oktayzerrin tarafından 1/3/2007 2:29:27 AM zamanında düzenlenmiştir.
Değerli Dost; Suyu içilemeyen bir deniz veya yaşanmayan bir çöl olmaktansa güle hayat veren bir avuç toprak olmak çok daha güzel değil mi? gÜNEŞ batsın istediği kadar. Sabah yeniden doğmaya mecbur nasılsa. Yeter ki gönüllerdeki güneş batmasın. Dünya işte o zaman karanlığa boğulur. Ziyaret ve yorumunuz için teşekkürler. Saygılarımla.
Sabırlı sahraya gün doğdu Vaha ayrı bir fırtına gördü Serap devenin var oluş sebebi olsa da Sessizce battı akşam güneşi YÜREĞİNE SAĞLIK KARDEŞ IŞIN ABİMİN DEDİĞİ GİBİ YENİDEN DOĞMAK İÇİN UYUMAYA ÇEKİLMİŞTİR GÜNEŞ YENİ BİR GÜN İÇİN SAYGI VE SEVGİLERİMLE
Çınar GÖLE