(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GARİP HAYAT şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GARİP HAYAT şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hayatı fazla cid'tiye almayın bence.. bırakın kendi kendine yaşasın.. sıkmayın hayatı, hayat bazen alt yazılı bir film gibi, bazen azılı bir katil gibi devam ediyor.. filmi izlerken yazıları okuyamıyorsun, yazıları okurken de filmi seyredemiyorsun.. hayat işte..
Sizi kırgın buldum.Hüzün şiirin öz annesidir bilirimde bir gün ya sütünü kıskanırsa!Annemiz hüzün N'olur annemizi üzmeyelim dışarı bak akasyalar açmak üzredir.Umut gözbebeğimizde.Umutla kal emi.Selam,saygı.
tabiki bizim ailemiz bizim en yakınımızdır.Ama bazen annemizi,yakınlarımızı kırılabılır,onları anlayamayabiliriz.O zaman işte en yakın olan ailemiz bize en uzak gelebilir.İşte bu şiiri böyle bir zamanda yazdım.
evet sevgili akasya, bazen en uzağımızdaki kişi, hatta bazen tanımadığımız kişiler bile bizlere daha yakın olabiliyor..yüreğine sağlık, tebrik, selam,saygılarımla..
Hayat öyle bir garip ki Bazen en yakındakilerin en uzakta Bazen ise en uzaktakilerin En yakınında olabiliyorlar gormesini bilene bazen burnumuzun dibindeki guzelligi goremiyecek kadar koruz guzel siir yuregine saglik