(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NE FARKEDER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NE FARKEDER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
çok şey arkadaşım çok şey..değmeyecek insanlar için ölmek değil yaşama tutunmak gerek inandına...böylesi bir yüreğin değerini bilmeyeni sökp atacaksın yüreğinden...biliyorum kolay olmayacak ama yapacaksın...çok sevdim çalışmanızıçok..selamlar sevgiler size kucak dolusu..
biliyorum üzüldüğünüzde ilham daha çok gelir. Ama ümit ederken de yazılabilir:) Bakın nazım hikmet ne güzel ümid ediyor: Saçları altın Dudakları nar koyu kehribar gözlü sevgilim. Çıkacağımdan emin değilim tutmaz bizleri af;
Elbette ben, Böyle demirlerle bölünmeyen aya kavgaya ve sana, Kavuşacağım günün birinde..
Tabi her insan farklıdır. Her şey gönlünüzce olsun
yağmur var sanki birazdan çocukluğumuz da gelir kandırmak şimdi onları biz de çocuğuz diye henüz gitmek niye daha yeni dinlendik şeftali ağaç diplerde...
daha önceden yaşadıklarıma istinaden hissederek yazmaya çalışıyorum elimden geldiğince. duygusuzken şiir yazılmıyor çünkü. yorumunuz için teşekkürler..