Cevabın çoktur senin sorular az olsa da, Emekler Hakk’a idi, vakit saat dolsa da, Mesrure ömür neyyar dikenlerim yolsa da, Ecrim ki terk ediyor sevdaya düşmeye gör.
İrfanı olmaz bakar şu halimi görmezler, Lal olmuş tüm idrakler şafaklara sürmezler, Ellerimden tutsan da, geceleri örmezler, Ecrim ki terk ediyor sevdaya düşmeye gör.
Halimi arz etsem de semadan gelse muştu, Aklım serden zay eder ruhunsa giden kuştu, Şahı merdan olsan da çıktığın dik yokuştu, Ecrim ki terk ediyor sevdaya düşmeye gör.
İfadeler yetersiz kelimeler gömleksiz, Mümkünüz biz bilirim aş yeriz ki çömleksiz, Onursa sebil olmuş su kaybolur sömleksiz, Ecrim ki terk ediyor sevdaya düşmeye gör.
Giryan olmuş yeşiller bak beyazın ağlıyor, Lütfun bile kâr etmez, sevdam koru dağlıyor, Uzak da olsa yanın sinen harı sağlıyor, Ecrim ki terk ediyor sevdaya düşmeye gör.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
715-SEVDAYA DÜŞMEYE GÖR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
715-SEVDAYA DÜŞMEYE GÖR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Halini arz etsen de semadan gelse muştu, Aklı serden zay eder ruhunsa giden kuştu, Şahı merdan olsan da çıktığın dik yokuştu, Ecrim ki terk ediyor sevdaya düşmeye gör.
can gardaş çok güzeldi sevdaya düşmek adına çalışmanız yürekten alkışlıyorum kaleminiz hep varolsun saygılarımla zaralıcan