içim de dışım da kaynıyor zira hep cicili bicili ve görkemli bir vitrin gibiyiz Kendimizi beğenmişiz hemen hemen de hepimiz hoppala ve maşallah bir gönül duygusunun içinde sözde çekicilik sunup da dururuz ortalıkta duygusuz kalan görgüsüzce gösterişlerde
oysa güven ve sevgi duyulan bir görüntü her an varken vefa ve dostluk denen özverilerin içinde koşmadıktan sonra o hoşlandığın gönle illa ki de verilen özden kopan emekle n e işine yarar ki kendi ayağıyla kapına dek gelenin yok ki artısı ancak ki bir kabak tadı verir oda nafile hoş mu oluyor sandın hep nefsin bilinçsiz şımar’tısı kof olduğunu sezdiği o anda hemen bırakacağını bile bile
bilip bilmeden düşeriz de biz bir bilemediğimiz tezgaha sağda solda ne varsa kısmette dokunur da dururuz basitçe oysa ki hiç unutmamalı ki hiçbir can seninkinden asla daha kıymetsiz değildir iyisi kötüsü ve acısı tatlısı ile herkes tarafından ilkin hep can denir
malın mülkün ve soyun sopun da ne denli çok ve yüksek de olursa olsun düşüşün ona göre o denli de çok sert olacağı muhakkak sakın ha asla unutma gurur ve kibre kapılıp da oysa ne kadar hak ipine canla başla sarılırsak mutlu olur ve oldur urduk doyumsuzca tutkulu bizler hep kar gibi olacaktık aslın da hiç değmeyecektik başka başka gönüllere değdik de peki sonuç da ne oldu bak ta gör i ş t e hemen tüm yaşantımızın o görkemli sihri birden bire de çığ düşmüş gibi de bozuldu
kör nefsinle senin gözün hiç mi hiç doymayacak neden ki tüm gönüller hepten Kaf dağındayız oysa bilmeliydik ki bizler ancak gözlerin gördüğü ve akılların bizi tahlil edebildiği kadar varız bu bizce gizde mahrem kalmış olan yaşantımız elbette ki bir gün yaşama son noktayı koyacaktır bizler neden bilemedik ki bu fani hayatın tüm ömrü oysa ki ancak ki bir bardak su içiminden çok daha kısadır…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-İçim de dışım da kaynıyor (2) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-İçim de dışım da kaynıyor (2) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bilip bilmeden düşeriz de biz bir bilemediğimiz tezgaha sağda solda ne varsa kısmette dokunur da dururuz basitçe oysa ki hiç unutmamalı ki hiçbir can seninkinden asla daha kıymetsiz değildir iyisi kötüsü ve acısı tatlısı ile herkes tarafından ilkin hep can denir.
İnsan oğlu beşer şaşar isteyerek yada istemeyerek düşüyoruz bazı hataların içine,önce can elbet ki cananın kıymeti bilinsin yine çok anlamlı güzel düşündüren dizeler yetkin kaleminize yüreğinize sağlık üstadım tebrik ediyor daimi başarılar diliyorum selam saygılarımla.
Usta kalemi o kocaman yüreğinizi saygılarımla selamlıyorum kadri hocam, Gerçekleri ve doğruları her zaman olduğu gibi paylaşımınız mükemmeldi, Selem ve sevgiler dost yüreğinize efendim..kalın sağlıcakla..
malın mülkün ve soyun sopun da ne denli çok ve yüksek de olursa olsun düşüşün ona göre o denli de çok sert olacağı muhakkak sakın ha asla unutma gurur ve kibre kapılıp da oysa ne kadar hak ipine canla başla sarılırsak mutlu olur ve oldur urduk doyumsuzca tutkulu bizler hep kar gibi olacaktık aslın da hiç değmeyecektik başka başka gönüllere değdik de peki sonuç da ne oldu bak ta gör i ş t e hemen tüm yaşantımızın o görkemli sihri birden bire de çığ düşmüş gibi de bozuldu
Güzel eserinizi kutlar saygılar sunarım Azap hocam...
kör nefsinle senin gözün hiç mi hiç doymayacak neden ki tüm gönüller hepten Kaf dağındayız oysa bilmeliydik ki bizler ancak gözlerin gördüğü ve akılların bizi tahlil edebildiği kadar varız bu bizce gizde mahrem kalmış olan yaşantımız elbette ki bir gün yaşama son noktayı koyacaktır bizler neden bilemedik ki bu fani hayatın tüm ömrü oysa ki ancak ki bir bardak su içiminden çok daha kısadır…
Her zaman olduğu gibi yine muhteşem kalemden muhteşem bir şiir daha düşmüş sayfaya beğeniyle okudum üstadım yürek sesiniz hiç susmasın kutlarım saygılarımla selamlar
Gönül dostu; Paylaşımınız için minnattarlığımı sunarım. Ayrıca şiire özverili duyarlılığınızı ve samimiyetinizi de kutlarım. Şiirde değişik konuları tahlil etmeniz şiire derinlik vermekte. "İçim de Dışımda Kaynıyor (2)" şiirindeki hayata seslenişiniz çok güzel ve yerli yerinde. ......................................... Saygı ve selamlarımla...
oysa güven ve sevgi duyulan bir görüntü her an varken vefa ve dostluk denen özverilerin içinde koşmadıktan sonra o hoşlandığın gönle illa ki de verilen özden kopan emekle Tebrikler sevgili ustadim kalemin hic susmasin slmlar:
Çok değerli üstad AZAP beyefendi aslında şiire gönül vermiş ama dünya işlerinde sıkıntılı vakitler bulduğumdan şiir dostlarının sayfalarını ziyaret etmekte zorlanıyorum bu yüzden tüm şiir dostlarinin affına sığınıyorum... şiirinizi okuyunca hemen şu atasözü geldi aklıma ve yazmayı uygun gördüm ''GÜVENME DÜNYA MALINA BİR KIVILCIM YETER.. GÜVENME GÜZELLİĞİNE BİR SİVİLCE YETER... Şiirinizdeki temayı animsatti bu sözler ne güzelde nakştmişsiniz duygularınızı yaşadığımız günleri ne güzelde anlatan bir şiir kaleminiz daim ömrünüz uzun olsun saygılar üstadımm..
Ömrünüze bereket değerli abim Hayat, gözü açıp kapamak kadar kısa ama gel gör ki bu kısa ömrü bencillikle geçiriyoruz. Dünyamıza egosistem hakim... Dilerim uyanışımız pişmanlığa olmaz.
Nefis vqar ya nefis.İşte insanoğlıu o kör nefsin tutsağı olur ve de kendini dev aynasında görmeğe başlar.Bu bir hastalık gibidir.Usta kalem Kadri bey bu harika şiirinizi beğeniyle okudum...Yürek gücünüze emeğinize sağlık...
muhteviyatı ve aktarımı eşsiz bir paylaşım. yüreğinizden akan o ince dokunuş ile naif ve duyarlı bir iç dökümü. can-ı gönülden kutlarım hocam. saygı ve hürmetlerimle...
oysa bilmeliydik ki bizler ancak gözlerin gördüğü ve akılların bizi tahlil edebildiği kadar varız
gerçekleri kaleminizden okumak yine düşündürdü usta..
yeter ki okuyalım, düşünelim sonra. hem okuyalım hem düşünelim. bizler ikisini de yapamıyoruz, o kadar tembeliz ki,, okuduğunu anlayan bir nesil, yanlışlıkların peşinden değil, kendi öz doğrularımızın, kültürümüzün peşinden gider. Okumalar maalesef lise yıllarında kalıyor.
Değerli ustam.., Emin olun ki.! bu tür serbest şiirlerine hayranım.. Okurken., hiç bitmesini istemiyorum.. Bu mükemmel esere verdiğin emeği, ve güçlü kalemini gönülden kutluyor, ________ Selam ve dualarımı gönderiyorum..
Güvenme malına bir kıvılcım yeter, güvenme güzelliğine bir sivilce yeter...Ne güzel bir sözdür şiirde açılımı gibi olmuş yine her zamanki gibi tadında ve deminde...Selam ve saygılarımla dost kalın sağlıcakla...
Merhabalar efendim.Eser güzeldi Her zaman ki tad ve kıvamında Okuduk,kutladık ve alkışladık yazan yüreği Gönlüne,ömrüne bereket. Allaha emanet olasın, sağlıcakla kalasın
hemen tüm yaşantımızın o görkemli sihri birden bire de çığ düşmüş gibi de bozuldu
kör nefsinle senin gözün hiç mi hiç doymayacak neden ki tüm gönüller hepten Kaf dağındayız oysa bilmeliydik ki bizler ancak gözlerin gördüğü ve akılların bizi tahlil edebildiği kadar varız bu bizce gizde mahrem kalmış olan yaşantımız elbette ki bir gün yaşama son noktayı koyacaktır bizler neden bilemedik ki bu fani hayatın tüm ömrü oysa ki ancak ki bir bardak su içiminden çok daha kısadır…
üstad yüreğine sağlık, fani dünyanın hali bu kadar güzel anlatılır..yüreğin dert görmesin.....
bilip bilmeden düşeriz de biz bir bilemediğimiz tezgaha
sağda solda ne varsa kısmette dokunur da dururuz basitçe
oysa ki hiç unutmamalı ki
hiçbir can seninkinden asla daha kıymetsiz değildir
iyisi kötüsü ve acısı tatlısı ile
herkes tarafından ilkin hep can denir.
İnsan oğlu beşer şaşar isteyerek yada istemeyerek düşüyoruz bazı hataların içine,önce can elbet ki cananın kıymeti bilinsin yine çok anlamlı güzel düşündüren dizeler yetkin kaleminize yüreğinize sağlık üstadım tebrik ediyor daimi başarılar diliyorum selam saygılarımla.