Pencereden baktın da nazarımı aldın yar, Bana neler yaptın da başım derde saldın yar, Şu gönlümün içinde ne yaptıysan kaldın yar Akan gözyaşı değil yaralarım kanarmış Sevipte sevilmeyen can evinden yanarmış - Harman oldu saçlarım o yar için ağlarım, Bak nasılda çözüldü dizimdeki bağlarım, Aşkın için sinemi ateşlerde dağlarım, Akan gözyaşı değil yaralarım kanarmış Sevipte sevilmeyen can evinden yanarmış - Gözlere perde indi , aşkımız sanki bitti, Ne suçum var sevdiğim bırakıp ele gitti Erittin yüreğimi ettiğin cana yetti Akan gözyaşı değil yaralarım kanarmış Sevipte sevilmeyen can evinden yanarmış .. – Özlemle yanar yürek versen artık bir karar, Vuslat olmayacaksa kül olsa neye yarar Karşılıksız sevmişim bu aşk ömrüme zarar, Akan gözyaşı değil yaralarım kanarmış Sevipte sevilmeyen can evinden yanarmış..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NEYE YARAR KÜL OLSAN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NEYE YARAR KÜL OLSAN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Melek hanım karşılıksız sevgiyi ne güzel anlatmışsınız dizelerinizde gerçekten okudum ve döndüm bir kez daha okudum o ne güzel anlatış o ne içten duygu gerçekten tebrik ederim çok beğendim şiirinizi yürekten kutluyorum efem daha nice şiirlere diyor ve şiir sevgisiyle kalın saygılar...
Değerli şairem., Harika bir hece şiiri.. İçeriği sevdayla yoğrulmuş., Beğenerek ve büyük bir keyifle okudum.. En kalbi duygularımla kutluyor, selamlarımı gönderiyorum.
Gözlere perde indi , aşkımız sanki bitti, Ne suçum var sevdiğim bırakıp ele gitti Erittin yüreğimi ettiğin cana yetti Akan gözyaşı değil yaralarım kanarmış Sevipte sevilmeyen can evinden yanarmış .. – Özlemle yanar yürek versen artık bir karar, Vuslat olmayacaksa kül olsa neye yarar Karşılıksız sevmişim bu aşk ömrüme zarar, Akan gözyaşı değil yaralarım kanarmış Sevipte sevilmeyen can evinden yanarmış..
dost şaire gönlün dolu dolu olsun yüreğim dertsiz..kalemin güçlü olsun tebrikler. saygılarımla..
- Gözlere perde indi , aşkımız sanki bitti, Ne suçum var sevdiğim bırakıp ele gitti Erittin yüreğimi ettiğin cana yetti Akan gözyaşı değil yaralarım kanarmış Sevipte sevilmeyen can evinden yanarmış
MERHABALAR GÖNÜL DOSTU İNSAN ; ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLI BİR ŞİİRDİ..HER ŞEY GÖNLÜNCE OLSUN..SELAM VE SAYGIMLA..
Ne suçum var sevgilim bırakıp ele gitti Ne suçum vardı bilmem sevdiğim ele gitti böyle olabilir hece fazlası var Fakat bir dikkatsizlik yüzündendir o kadar güzel ki şiir beğenmemi asla engelleyemez di tebrik ederim şairem
-Yavaşım Birle tarafından 9/15/2015 10:37:02 PM zamanında düzenlenmiştir.
Çok teşekkürler yorumunuza ama tekrar tekar saydım fazlalık göremedim 7+ 7 şiirim. Acaba göz yanılmam mı var diyorum. İki şekildede aynı saydığımda. Ne suçum var sevgilim bırakıp ele gitti,
Ne suçum vardı bilmem sevdiğim ele gitti ikisinde de 7+7 göz yanılgım varsa yazarsanız sevinirim. Olabilir . Selam ve sevgilerimle.
Sevipte sevilmeyen can evinden yanarmış - Gözlere perde indi , aşkımız sanki bitti, Ne suçum var sevdiğim bırakıp ele gitti Erittin yüreğimi ettiğin cana yetti Akan gözyaşı değil yaralarım kanarmış Sevipte sevilmeyen can evinden yanarmış . AŞK bu melek ablacığım yüreğini eriiim erim eritir kara sevdalara tutturur AŞK bu sevda bu ne güzelde yürek sesini yazmışsın gönül defterine, o kocaman yüreğin var olsun. selam ve sevgiler olsun dost yüreğinize, iyi geceler diliyorum saglıcakla kalın hoşca kalın efenim.saygılarımla..