Nakşettin hayatına İslam’ı satır satır, Yaşadığın her anın Kur’an’ı hatırlatır. İttihad-ı İslam’a çağıran dizelerin, Tüm İslam alemine kardeşliği anlatır.
Kurtuluş Savaşı’nın manevi cephesi sen, Arslan Mehmetçiklerin cesaret vechesi sen, Emperyalist düşmana kaş çatan ecdadımız, Ümmet-i Muhammed’in kutlu dava sesi sen.
Asım’ın Nesli dedin, bizi Hak’ka yönelttin, Sahabe-i Kiram’ı kalbimize söylettin. Kırılsak eğilmeyiz, zulme razı değiliz; Böyle öğrettin bize, en doğruyu öğrettin.
Sen hep gönlümüzdesin, gönül kürsümüzdesin, Bize feyiz kaynağı vaaz, hutbe, dizesin. Yürekten duyuyoruz “Tevhid” haykırışını; Yolundan yürüyoruz, sen artık binlercesin.
Safahat ilerliyor son evreye yaklaştı, Zulumat geriliyor mevziden uzaklaştı. Cennet bahçelerinden bir bahçe olsun kabrin! Bizleri uyardın da saflarımız sıklaştı.
Sen mücahit gençliğin tek müşterek ismisin, Ayyıldızlı Hilal’in dalga dalga resmisin. İstiklal şairimiz, istikbal rehberimiz; Sen özgür Türkiye’nin kahraman Mehmed’isin.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MEHMET AKİF ERSOY şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MEHMET AKİF ERSOY şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sen hep gönlümüzdesin, gönül kürsümüzdesin, Bize feyiz kaynağı vaaz, hutbe, dizesin. Yürekten duyuyoruz “Tevhid” haykırışını; Yolundan yürüyoruz, sen artık binlercesin.
BİNLERCEDEN TEŞEKKÜR DEĞERLİ KARDEŞİM VE TEBRİK VE SELAM....
İstiklal Savaşına katılan Şehit ve Gazilerin, İstiklal Marşı'nı hafızamıza kazıyan M. Akif Ersoy'un ruhları şad olsun, nu içinde yatsınlar. Sayenizde anma imkanı buldum, kutlar ve saygılar sunarım...
Nakşettin hayatına İslam’ı satır satır, Yaşadığın her anın Kur’an’ı hatırlatır. İttihad-ı İslam’a çağıran dizelerin, Tüm İslam alemine kardeşliği anlatır.
NE GÜZEL ANLATMIŞSINIZ NİCE GÜZEL ESERLERE İNŞAALLAHH
Hepsi bir yana Mehmet Akif ERSOY bir yana..Kalbimdeki yeri başkadır bu buyük insanın.Düşünür,şair,aksiyon adamı,müfessir(ki her alimin karı degil tefsir yazmak)mutevazi,güzel ahlak ve huy sahibi..Aruzun son büyük halkası.. Geçenlerde oğlunun sefalet içinde,bir kamyon kasasında uyurken vefat ettigini okuyunca çok üzüldüm.
İlim ve irfan adamı Mehmet Akif ERSOY'u bu vesileyle çok rahmetle hatırlıyor,sizide tebrik ediyorum.
Gönlüne, ömrüne sağlık.
Kutluyorum beğeniyle tüm yürekten...
............................. Saygı ve Selamlar...