(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GERİ GETİRİN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GERİ GETİRİN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
GÖNÜL DOSTU; Nazik paylaşımınız için teşekkürler. 5 puan gönderiyorum. Şiirinizi beğeniyle okudum. Kutlarım... ....................... Saygı ve selamlar...
Ömrümden azalan manasız yıllar Çıkmaz sokaklarda kaybolan yollar Meçhulde unutan vefasız kullar Bana çocukluğmu geri getirin.
Keşke mümkün olsa :( dün büyümek isterdik,şimdi büyüdüğümüze pişmanız duygularınıza yüreğinize sağlık duygu dolu çok güzel dizeler başarılarınız daim olsun selam dua ile.
Yerden göğe kadar haklısınız, maalesef bunu defalarca tecrübe ettim. Artık art niyet ve haramdan sakınmamak uyanıklık sayılıyor. Ahlaksızlığın, hırsızlığın adı uyanıklık olmuş, rezilliğin adı medeniyet. İnsan karakteri sıfıra indirilmiş. Güvenilecek insan neredeyse yok denecek kadar az maalesef.
Çıkmaz sokaklarda kaybolan yollar
Meçhulde unutan vefasız kullar
Bana çocukluğmu geri getirin...
Keşke ömrümüz boyunca çocuk kalabilseydik.Yüreğinize sağlık.Kutlarım güçlü kaleminizi...
Saygılar...