Ölümden sonraya köy kurmuşlar Adına kimi saray diyor kimi paralel diyor Kimi hırsız arsız namussuz diyor Ama ölümden ötede bir köy var Gitmesekte görmesekte o köy bizim köyümüz Hepimizin köyü Hala o köyün varlığına inanmayan inanıyormuş gibi yapanlar var O köyün sınırlarına karakol açıp Fidanların yıkılmasına göz yumanlar var Adına vatan diyip kendi yarınları için Kendi sağlık selametleri için Mutluluk ve huzurları için Yirmisinde ki baharları ateşlere savuranlar var Evet ölümden sonra bir köy var O köy hepimizin köyü Ama niye en erken fakirin fukaranın gariplerin çocukları gidiyor Ve savaş nutuklarını niye hep bankalarda kabarık hesapları olanlar atıyor Vatan niye hep benim evladımın öleceği yer olarak söyleniyor da Başkalarının bayram yeri oluyor Ölümden ötede ki köye ya hep beraber gidelim Yahut vaktimiz gelmeden gitmeyelim Ateşin sadece düştüğü yeri yakmasına göz yumanlar O ateşin kıvılcımı eninde sonunda sizede sıçrayacak Ölümden öteye köy kurup Sınırın ötesinden akın akın gelenler Adınız her ne herzeyse Hangi ihanetin meşalesi olduysanız Hangi lanetin mahyasıysanız Hangi kötülüğün eli kolu silahı olduysanız Sizi bu ateşe atanların hangi el olduğunu Görün artık Ölümden sonra ki bu köye gidipte gelmeyecek hiçbiriniz Ölüp durmakla ne olacağınızı Kimlerin cebine dolar olarak dolacağınızı Anlayın artık Sizden de bizden de ölen herbirimiz İsviçre bankalarında ki hesapları kabartıyor Yoksa ölümlerimizin haklı yaşayan hiç kimseye bir faydası yok İnanmıyorsanız ölümden sonraki köye gidenlere sorun!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ölümden Sonra ki Köyün Sakinleri şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ölümden Sonra ki Köyün Sakinleri şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.