(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ARAP KARDEŞİME SESLENİŞ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ARAP KARDEŞİME SESLENİŞ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
GÖNÜL DOSTU; Şiirinize 5 puan gönderiyorum. Beğenerek telkinde bulunan güzel şiirinizi okudum. Uyarıcı duygu yüklü şiirinizi kutlarım. ----------------------------- Saygı ve selamlar...
Kimi Türk'ün Türk'ten başka dostu olmadığını, kimi onların bize sırt çevirdiğini, kimi bizlerin onlara sırt çevirdiğini vs. yazıyor. Herkesin haklı tarafı olmakla beraber benim tek geçer ilkem var. Allah'ın kitabında "Müslümanlar kardeştir" yazıyorsa ve ben buna tek başıma da olsa inanıyorsam dünyanın tümü karşımda olsa ve insanların tümü hata yapsa bu şiiri yazarım. Efendim onlar mı suçlu, biz miyiz vs. bunları bir kenara bırakır Allah'ın kitabına bakarım. Hatayı ebedi müebbet ayrışma sebebi olarak asla görmem ve hata benim için düzeltilmesi gereken geçiçi bir yaşam kesitidir. Olan olmuştur ve ileri bakma zamanı gelmiştir.
Emrullah Bedir tarafından 9/2/2015 2:25:43 AM zamanında düzenlenmiştir.
Keşke! Her millet sizin gibi düşünebilse lakin, nedense bizim milletimizin her daim bir yabancı özentisi olmuştur. Adamlar ülkemize geldiğinde herşeyin kaymağını yiyorlar. Her yere sıra beklemeden giriyorlar.. Kendi ülkelerindede fakir halkı eziyorlar böyle din kardeşi olur mu? Şiir bir numara hem uyum hem iyi niyet bakımından günün şiiri olabilir..
Ama filiztin yapılan eziyetten sonra çevresindeki ülkelere duyarsız kaldıkları için! Bunlara kardeş gözüyle görmüyorum. Hani bir hadisi şerif vardır. Komşusu aç yatarken, tok yatan bizden değildir..
Evet hepimiz ayniyiz ayni kültür ayni inanç ama üzerlerimizde oynanan oyunlardır bizi bize düşüren. Çok anlam var dizelerde anlayana..Kutlarım hocam saygımla.
Merhabalar efendim.Kutlarım, değerli kalemini, ve bu güzel eserini.Gönlün abad olsun. İlhamın daim,kaleminin mürekkebi bitimsiz olsun.Sağlıcakla kal,muhabbetle kal ve de hoşça kal.
HOCAM ŞİİRİNİZ ÇOK DOĞRU AMA GEL SEN BUNLARA ANLAT BİZLERİ DIŞLIYORLAR GAVURLARI BENİMSİYORLAR SİZİN BU YAZDIKLARINIZA KULAK VERECEKLERİNİ HİÇ ZANNETMEM TEBRİKLER KALEMİN DAİM OLSUN ESEN KAL
Onlar bizi dışlıyorlar çünkü biz "Çağdaşlaşma ve Batılılaşma"yı dahi kendimize ilke etmişiz, Conileri yüceltmekten başka bir şey yapmamışız. Biz böyle yaparken onların onların bizi göklere çıkarmasını bekleyemeyemeyiz öyle değil mi? Fakat ben ezbere bilinen bütün içi boş sloganların dışındayım. Ve bunu sürdüreceğim. Ve biz Batılılaşacağımıza Batılılar Türkleşsin, Müslümanlaşsın o zaman insan olmanın onuruna ulaşırlar fikrindeyim. Ve her şeyi bu düşünceyle yazıyorum. Artık Coniler bizi övmek için slogan uydursun. Gerisi hikaye...
Çünkü gavurlar bizden daha çok emek veriyor ve daha yakınlık gösteriyorlar. Biz tutumumuzu değiştirdiğimiz zaman durum da değişir. Öncelikle Haçlı artığı kavram ve terimleri bir ait olduğu çöplüğe atıp, peygamberimizin "Selamı aranızda yayınız." hadisi şerifi gereğince bizim gibi inanan, bizim gibi düşünen, bizim gibi yaşayan hatta adları dahi bizim gibi olan insanlara selam vermeye başlamamız, hal ve hatırını sormamız, sonra birlikte çalışmamız gerekiyor. Sonrası siz insanlara gülümsediğiniz zaman onlar da sizi benimsiyor zaten.