(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KENDİMİ BULDUM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KENDİMİ BULDUM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Allah razı olsun hocam. Büyük oranda yayıldı zaten. Türkiye dışında Türkiye'den daha çok tanınıyorum desem hata etmiş olmam büyük ihtimalle. Ve yedi değil 22 düvele yayılacak bu şiirler. Allah kerimdir, inşallah olacak. Çünkü insanlar beni anlamaya başladı. Bunu zaman zaman bana gönderilen mesajlardan anlıyorum.
Sanki benim sesim, benim nefesim Kimi tek tesellim, kimi hevesim Her güfte, her beste yaşama hissim Ben bu şarkılarda kendimi buldum
Usta bir kalemden dökülen mısra her biri, sizi tebrik ederken sayın Ahmet Ormancı'yı da kutlarım. Sesiyle şiirinizi daha da güzelleştirmiş. Saygı ve selamlar.
merhabalar emrullah hocam sayfanızı ilk defa ziyaret ediyorum iyiki ziyaret itmişim mükemmel bir sesrle karşılaştım o kocaman yüreğiniz hep vaar olsun eserinize ses olan değerli şaiir ahmet ormancı hocama saygılarımı sunuyorum siz değerli hocama da sevgi ve selamlarımla hoşca kalın sevgilerle kalın..
Çok güzel okunası bir siirdi hocam gün az gelirastlanır böylesi eserlere sayfama ziyaretinizele tanımış oldum artık sıkı bir takipçiniz var saygı selam gönderiyorum yureginize kaleminize
değerli şairim sayfamı ziyaretiniz le onurlandım.ve bu vesile ile bu güzel şiirleriniz ile buluşma şansına da nail oldum.çok teşekkürler.muhteşem dizeler muhteşem anlatım.gönülden kutluyorum.selam ve saygımla...
Bu sitede hergün en az on tane şiir okuyan ve yorumlayan biriyimdir. Dört küsur yıllık üyeliğim süresince asgari 15 bin şiir okumuşum demektir bu... Bana deselerki şçimdiye kadar okuduğun en iyi üç hece şiirini yaz. Eminim ki bu şiir o ilk üçün içinde yer alacaktır... Ayrıca şiiri arşivime indirdim. Öz güvenim olmadığı için çok sevmeme rağmen hece şiirini nadiren yazıyorum. Bu şiirinizi örnek alarak/taklit ederek hece şiirler yazmayı deneyeceğim, berbat bir taklitten öteye geçemeyeceğimi bile bile katkı alacağımı da düşünüyorum...SAYGILARIMLA
Kardeşim yazdığın şiirleri düzeltmen ve daha da geliştirmen için elimizden geleni yaparız. Yazabilirsin. Bu zamanla kazanılacak bir şey. Önemli olan hissetmektir. Eğer hissedersen şiir gelir. Ve inanıyorum ki siz bu şairce hissediş biçimine fazlasıyla sahipsiniz. Çünkü bu yüzden burdasınız. Endişe etmeyin ve şunu bilin ki herkes ben de dahil hep mükemmel yazmıyoruz. İçlerinde iyi bir şeyler ara sıra çıkıyor işte :) Siz yazın. Gerisi gelir. Biz de yardımcı oluruz.
Küffarlar dediğiniz o lanetlilerin ülkelerine ulaşmasa da olur. Onlardan yüzde yüz rahatsız oluyorum. Bizim kardeş ülkelerimize ulaşsın yeter. Allahın izni ile bu olacak. Randevu aldılar benden. Yenibosnada büroları varmış. Röportaj yapacağız. Ve bu şiir yalnız değil. Benzer daha çok şiir yazdım. Hepsi sınır ötesi. Bir gün birinin sınırları aşacağını hissediyorum. Allah kerimdir. Şiir vesiledir. Ben sadece insanlara kardeşlik duygularımızı hatırlatmak ve ortak sevinç hissetmelerini sağlamak istiyorum. Umarım bunu başarabilirim. Biraz daha iyi Arapça bilseydim pek sorun olmazdı ama bu sorunu da bu yıl tamamen halledeceğim. İleri düzey Arapça konuşmaya başladığımda bu tür şiirlerim bir çok ülkede okunacaktır. Ve ben sizden de bekleyeceğim. Yorumunuz bana en iyisini yazabileceğinizi düşündürdü. Yanılığımı da hiç sanmıyorum. Çünkü şiirleriniz güzel. Saygılarımla...
bizde şiirinde gidip geldik..yürekten sevdik..kalemi güzel nice nice güzelliğe ..şeçkiye teşekkürler..okuyan arkadaşımızın da sesine sağlık.. selam ve muhabbetle
Şiiri radyo programcısı şair Ahmet Ormancı yorumladı. Kendisi dört dörtlük bir insandır. Sadece şiir ve edebiyat değil, her bakımdan pırlanta gibidir. Onunla tanışmanızı, programlarına katılmanızı tavsiye ederim....
Çok teşekkür ederim Mustafa hocam. Sizi uzun zamandır görmüyordum. Uzun zamandır mesaj ve şiir eklemiyordunuz. Burada olduğunuza sevindim. Selam ve saygılar sunarım...