Aşkını çala çala hırsızın olacağım, Sevgiyle bakmaz isen gül gibi solacağım, Seyyah olup çöllerde yolumu bulacağım Gönlüne ateş olup düşersem gitme sakın - Sesin ,sözün ,duruşun yaktı içimi yaktı Bilmeyenler bu nedir diyerek bana baktı, Bu bendeki taş değil çok derin iz bıraktı, Gönlüne ateş olup düşersem gitme sakın – Yüreğime har düştü sevdanla coşacağım Çaresiz bile kalsam peşinde koşacağım, Gönül feryat ediyor dağ olsan aşacağım Gönlüne ateş olup düşersem gitme sakın - Söz geçmez yüreğime gözlerim dolu yaşta Eriyor bak bedenim hasretinle savaşta, Sevgiden çemberimiz her dem sen varsın başta Gönlüne ateş olup düşersem gitme sakın.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GİTME SAKIN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GİTME SAKIN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
GÖNÜL DOSTU; Paylaşımınız için teşekkürler. Gönül sesiniz susmasın. Sizi ve şiirinizi kutlarım. Beğendim ve 5 puan gönderiyorum. .............................. Saygı ve Selamlar...
Yüreğime har düştü sevdanla coşacağım Çaresiz bile kalsam peşinde koşacağım, Gönül feryat ediyor dağ olsan aşacağım Gönlüne ateş olup düşersem gitme sakın - Söz geçmez yüreğime gözlerim dolu yaşta Eriyor bak bedenim hasretinle savaşta, Sevgiden çemberimiz her dem sen varsın başta Gönlüne ateş olup düşersem gitme sakın.
Merhabalar.Her zaman olduğu gibi, Şiir, içerik, şekil, örgü ve kurgusu ile güzeldi. Kutladım değerli kalemini ve eserini. Gönlün abad olsun.Sağlıcakla.
acılardan güç alıyorsun belkıde farkında olmadan yurek sesin susmasın dost kalem sayğılar