(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KEŞKE ŞU AZİZ MİLLET UYANSA AH KEŞKE HOCAM NE DEMEK LAZIM BİLEMİYORUM, NE DESEM KELİMELER, İFADELER AZ KALIR, İNSANIN İÇİNDEKİ SÖZLERİ SÖYLEYEN ŞİİR, DUYARLI YÜREĞİNİZ VAR OLSUN SAYGILAR EFENDİM...
bilmeyenlere: 1918 osmanli isgaldeyken pontus rum devleti kurulmustu,üc sene sürebildi.bu ülke osmanliya vergiyi kesti ve ogullarini osmanli askeriyesine göndermedi.bir hücumda yikildi.orada yasayan yunanlilar zorla müslümanliga döndürüldüler.potamya denilen bölge güneysu oldu. o zamanki ismi “Karye-i Pulihoz Kaluharaf” köyü olan köy bizim bas cobanimizindir,teyyo babanin, dedelerinin köyüdür. bugünkü ismi Dumankaya köyüdür.bagatali eskiya memisin torunudur,ortadoks kilisesindendir.anne tarafindan yahudidir.yunanca bilir. chp-hdp-mhp-partilerinin baskanlari ermeni dostlarimizdan olusur,bas cobanimiz yunan yahudisi,hanimi lady förs yahudi ailesinden, ey millet,benim sözümün bittigi yerdir. hocam emeklerize büyük tesekkür ederim,umut en son ölendir.saygi ve hürmet ederim.
güzel dünya tarafından 8/25/2015 8:23:12 PM zamanında düzenlenmiştir.
Suçlular pür'ü pak işleri başında. Belkide kirli ellerini temizleme telaşındalar.
Tebrikler dost kalem çok güzeldi şiir, hem anlam hem şiir olarak: bu fitne geçerse pişmanlık sökmez anan baban bile yaranı dikmez kendine yurt bul bu ülke çekmez
hor bakmayın sakın suçlu serimdir millet uyanırsa Mevla’m kerimdir
hocam her şiiriniz birbirinden güzel .seçkiyi değeriyle almış . her şehitte içimiz yanıyor ama şehitlerin evlerine ateş düşüyor kimsenin umuru değil millet uyanamamış ne yazık ki hala onlara oy veriyorlar.bunca evlat acısı yaşadık onlar hala kendi keyflerinde.lanetliyoruz .terörü ,yapanları yaptıranları ve oy verenlerını de.ülkeyi bu hale getirenleri de.