’Su dökme ateşe, şeytan çarpar!’ derdi annem, beni de mi çarptı ne; Tanrıların tanrısının oturduğu dağın Eteklerinde başladı bu yangın Dilinden ateş saçan Ejderhaya benziyordu aşk!..
Çıngı çıngı sıçrayıp geceleyin Sardı düşlerimin en uzağını Alev alev iliklerime değin Ateşiyle kendini yakan Zehirini kendi tenine bırakan Akrep miydi yoksa şehveti aşkın?!
Yoksa şimşek miydi aşk Yankılanıp dağdan dağa Kükreyip beynimde çakan, İki tende bir beni Esritip şarabi kollarına çeken?!
2. Canhıraştı börtü böcek Etçil kuşlar şaşkın Ormanda tüneyen mahlûkat Yarasalar, baykuşlar bize döndüler Gömüldüler içine aşkın; Engin mavi a(ş)kdeniz Ay ışığında yakamozlar Kumsalı yalayan sular Uyandırdı çakıltaşlarını Milyon yıllık uykusundan Musa Dağı’nın Siren’leri İrembağının erenleri Selama durdu aşka mekân El etsem durmaz, geçip gitti Eski zaman trenleri...
3. Usul usul başladı yağmur Sıklaştı gözlerinde sağanak Kaymaya başladı Birbiri ardına yıldızlar Korkunç bir savaştı Gecenin içinde gözlerine bakmak!
Göktaşları çakıldı kâlbime; Ateşte varlığı Suda darlığı Ne kadar özlem o kadar aşktı bu Bir bakışla başladı gözbebeklerinde Sönmeyen bir ateşti Büyüdü gitti evrenin karadeliklerinde Bitmeyen bir aşktı bu Sonsuzluğu aştı; aşktı, aşktı, aşktı bu...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞKTI, AŞKTI, AŞKTI BU... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞKTI, AŞKTI, AŞKTI BU... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
okuma hazzı veren müstesna bir serbest...
tebrikler ve saygılar sunuyorum...