(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Neyse şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Neyse şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir " neyse " nin içine neler sığdırmıyoruz ki sevgili şairim ...Sınırları ömrümüze, keşkelerimize, acabalarımıza, istemeden evetlerimize, pişmanlıklarımıza, yeri geldiğinde göz pınarlarının kaynayıp o tuzuyla derinden yaka yaka gelen yürek sızımıza ve daha nicelerine şöyle esaslı bir selam çaktırdınız. Neyse... diyelim yine de ...sanırım çaresizliğin ve iyi niyetin başka yol kalmayışın son noktasında kendimizi en güzel teselli eden can kurtaran desek yanlış olmaz .Neyse' lerin olmadığı günlere esenlikle...Sevgiyle.
Bir " neyse " nin içine neler sığdırmıyoruz ki sevgili şairim ...Sınırları ömrümüze, keşkelerimize, acabalarımıza, istemeden evetlerimize, pişmanlıklarımıza, yeri geldiğinde göz pınarlarının kaynayıp o tuzuyla derinden yaka yaka gelen yürek sızımıza ve daha nicelerine şöyle esaslı bir selam çaktırdınız. Neyse... diyelim yine de ...sanırım çaresizliğin ve iyi niyetin başka yol kalmayışın son noktasında kendimizi en güzel teselli eden can kurtaran desek yanlış olmaz .Neyse' lerin olmadığı günlere esenlikle...Sevgiyle.