(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVGİ NEDİR??? şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVGİ NEDİR??? şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sevgi ona hiçbir zaman seni seviyorum demesen bile sevdiğini bilmesidir gerçek sevgi Bir gün ayrılsakta kalbimde değerin ve aşkın hiçbitmeyecek asla seni unutmayacağım dedirtmektir sevgi dilenmek değil sana verilen değeri yaptıklarıyla kalbinde hissetmektir Aşk sa olunur aşk iki kişilik oyun asla değildir Aşık olduğunda aşkın ne olduğunu anlarsın
KARAGÜLÜM GELECEK YAŞANMADI HENÜZ UMUTLA BAKMAK GEREK SEVGİYLE DESTEKLENMELİ YOKSA BEL VERİR ORTA DİREK SEN GEMİCİ DÜĞÜMÜNÜ SAĞLAM ATAMAMIŞSAN NE YAPSIN MENDİREK İŞTE BÜTÜN MESELE BU GÜLÜM SADECE SEVMEK YETMEZ ÖLMEK GEREK ÖLMEK GEREK.
UMARIM SORUNUZA UYGUN BİR CEVAP OLMUŞTUR.
DAİM SEVGİLER SİZİN OLSUN. VAR OL VARDAR OL GÖNÜLLERE SERDAR OL.
'Sevmek cesaret ister Çoğu zaman çaba gerektiriyormuş gibi görünse de Bence en büyük fedakarlığı hak ediyor Engellere dayanmayı ayrılığı kabullenmeyi Zayıflıkları yok etmeyi sağlıyor' diyor biri...
Sevmek güzel şey karşılıklı olursa ÇOK DAHA GÜZEL. Sevmek kendinden önce sevgiliyi düşünmektir ona değer vermektir .... vs.... HAYATI SEVMEKTİR en önemlisi Sevmek kolay da doğru kişiyi bulmak lazım yoksa neye yarar... Şiiriniz güzeldi tebrikler...
arkadaşım sevmek acı çekmektir:( bence sevmek için acele etme sevginin anlamını çok fena aşık olunca zaten anlayacaksın... yani sana anlatsak bile yaşaman gerekir daha doğrusunu söylemek gerekirse:))) ANLATILMAZ YAŞANIR=) Sevgilerimle yüreğin dert görmesin ....
sevgiyi aşık olmayı bilmiyorsan benden tavsiye öğrenmek için uğraşma..:)
sevgi seni seviyorum demek değildir... sevgi gayrettir emek ister... bu gayret ve caba ya kazanmanı sağlar yada kaybetmeni... sevgi herkezin harcı değildir.... sevilmek zordur bu hayatta..
of şair yaa konuşturtun beni.. yüreğine sağlık tebrik ederim
teşekkür ederim bu şiiri gerçek sevgiyi bulamadığım için yazdım ne zmn birisini sevmeye kalksam hep yanlış kişiyle karşılaştım sevginin seni seviyorum demenin ne kadar zor olduğunu biliorum ama bunu söyleyecek babayiğit bulamıyorum
gerçek sevgi
Bir gün ayrılsakta kalbimde değerin ve aşkın hiçbitmeyecek asla seni unutmayacağım dedirtmektir
sevgi dilenmek değil
sana verilen değeri yaptıklarıyla kalbinde hissetmektir
Aşk sa olunur aşk iki kişilik oyun asla değildir
Aşık olduğunda aşkın ne olduğunu anlarsın
tebrikler