Bin bir atlasla saklanmış göğüs kafesimin içindeki tik tak diye ses çıkaran lüzumsuz et parçası, Ne işe yararsın sen ? Ne doğru düzgün sevmelere , Ne ağzı açılmadık öfkelere , Ne de hani tevellüdü kayıp sözler , saklı sende, ben maviyi , Halikarnas balıkçısından bilirim , hani bodrum denizi gibi gözleri olan . Yoksa kandırdılar mı bilemediğim , Pembe pabuçlarım gibi onlarında uçlarında Kurdelaları var demişti de annem! hepten yalandı.
Gözlerim çivit mavisi bir türküye mühürlü şimdilerde... Öyle derinden öyle tozlu bir eskinin altından gelir sesi , acıtmaz da aklımın dehlizlerinde kaybolmuş küçük kızı... Isırır sadece ara da göz kapaklarımı.
Hani vardı ya mışlı/mişli masallar... diyorum ki varsayalım yine saçlarım iki örük olsa , Sabahları nemli tarakla yola yola tarayıp da Annemin merhametli elleriyle açılmaya çalışsa saçlarım, Sonra kesme şekerli, şeker rengindeki örgü elbiseyi giysem , Eteklerinde yine tığ battı batıkları ile fırlasam dışarı , Gökyüzü bana yine pamuk helva gibi görünse Kardan bozma rengi ile pas parlak olsa . Zararı yok yine dizlerimdeki yaralara ağlasam, Yani diyorum ki...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YANİ DİYORUM Kİ ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YANİ DİYORUM Kİ ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
GÖNÜL DOSTU; Şiirinize 5 puan "YANİ DİYORUM Kİ..." isimli şiirinizi beğendim. Güzel gönlü ve şiiri Kutlarım. ................................. Saygı ve Selamlar...
GÖK YÜZÜ DOĞA HEP GÜZEL DİR GÜZEL GÖRÜNSÜN SİZE DE..Yaralar hüzünler olamasın.Sevinç gözyaşlarınız olsun. Yoruma değer yürek yansıması dizelerinizi kutlarım saygımla..
GÜZELDİ