(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
içim yanıyor mustafa..! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
içim yanıyor mustafa..! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aminn...Aminn... Ben emekli askerim. Hadi desinler şimdi yine giyerim 20 yıl önce çıkardığım elbisemi... Gücüm yetmezse su taşırım yiğitlerime...Alınlarının terlerini silerim. Otuz yıl gururla tuttuğum nöbetimi şimdi oğluma teslim ettim. Oda ordumuzun bir yiğidi. Onlara köpek demeyeceğim. Köpek ekmek yediği yeri bilir çünkü...
Bu duyarlı şiiri yazan bu vatanın yiğit evladı. Seninde sevgiyle, muhabbetle öptüm gözlerinden...
Bedri Tokul tarafından 8/1/2015 8:43:23 PM zamanında düzenlenmiştir.
onlar birlikte türküler söylediler söylerler dökülen kanda hakları ve veballeri yok zira kendi evlatcıkları gemicikleriyle oynayanların insafına sığınan istikrar bozulmasın diye tutturanlarında hiç vebali yok bugün memleketin yüzde kaçı huzurla koyuyor başını yastığa ama hala ateş düştüğü yerde olabilir kendilerinden uzak yılanların çok yaşamasını alkışlayabilirler hala tarih haksızında hakkını pay eder bir gün
dişini sıkanlara güç kuvvet uyuyanların uykularını bölüp rüya ile gerçek arasındaki farkı görmelerini umarak
şiiriinizin son sözleri çok güzel dua dua yükseliyor Allah yardım etsin ülkeme amin... çok saygı ve selam ile...
Sevgili arkadaşım, şiiriniz gerçekten çok güzel, beğeniyle defalarca okudum. Resim gibi çok güzel olmuş. Başarınız daim olsun. Selamlar,sevgiler ve saygılar sunuyorum.
Her şiirde bulunması gereken duygular mevcuttur.
Beğendim…
....................................... Saygı ve Selamlar...