(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞK FASLIHÜLYA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞK FASLIHÜLYA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bak, bak, bak hele...biraz ortalığı boş bıraktık bizim çapkın dost yine hercailik peşine düşmüş...yengeeee..nerdesin ? bak senin adamın dellendi yine ha...vallahi hani demedi deme.benden günah gitti...şu resme bakın ya...vay çapkın İzmir yakışıklısı vay....merdaneyi mutlaka hazırlamıştır şimdi yengem...vur bacım vur...oh sana..benimle uğraşırsın ha...iyi oldu işte..vur be yenge, vur...
değerli dost dikkat ettiysen birbirimizle çoktandır uğraşmadık da hani az espiri olsun, millet klişe yorumları terk-etsin diye az da olsa yenilik ve mizah katmaya çalıştım...sakın ola ki ciddiye alıp da kızma ve darılma...seni çok sevdiğimi bilirsin ama şu okul yüzünden bir türlü değerli dostların güzel şiirlerini zamanında okuyup yorumlayamıyor ve çok mahçup oluyorum...özür dilerim...güzel şiirini haz alarak okudum...çok teşekkürler...tebrikler...sevgi ve saygımla...selamlar...
demliyor dudaklarım
özlemi kırılıyor
düşüyor cemrelerim
Cemreler terk etmesin yüreği...
kutluyorum...
Saygılar...