Zambaklar açıyor yanaklarında Gülüyorsun ya Ay ışığı dahada beyaz gösteriyor yüzünü Yaz akşamıydı Bir çarşafın bile çok geldiği geceler Martılar denize daha yakın uçarken Can simidi sen Susmalarındı seni Müthiş Gösteren
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜLME şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜLME şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şu susam meselesine takıldım.. Can simidi olmasaydı, memlekette bayağı insan imamın kayığına zamansız biner, cehennem zebanilerine arkadaş falan olurlardı. Kelime oyunlarını ben de severim. Tebessüm ederken okuyucuyu sanki izliyormuşcasına hissetmek, ( bence de anlamsız bir cümle oldu burası.) okuyucu şiir okurken de tebessüm eder.. susam yaz,, can simidi yaz.. al işte bir de çağrışım yapar bende olduğu gibi.. susam sokağı mıydı o çocuk programının adı.. susamak... bir çağrışım daha.. bitmez bu susam..
Zambaklar açıyor yanaklarında Gülüyorsun ya Ay ışığı dahada beyaz gösteriyor yüzünü Yaz akşamıydı güzel gülen bir şiirdi tebrik ederim yüreğiniz daim olsun saygılar....