Bir yudum suya da beni hasret bıraktın ya O kavurucu gönlün de Hep hazanı yaşatın ilkbaharın yerine Nifak nifak sinsice hep yağdın ya Sırılsıklam oldum özlemden közünde
Bir adım yok mu ki gönlüme horca basan Bir çift göz beklerken Varlığıma borçlu bıraktın ya her an Küt küt atarken heyecanla tekleyen kalbim Sükûtu içime bandım da yedim
Ey Allahın vefasız hasut ve huysuz kulu Sevene börtü böcekler bile dokunmaz Lime lime ettin serdin yerlere bedenimi ya Vuslatının esamesi bile okunmaz Suçum neydi ki bir türlü çözemedim günahımı Hoş seni de tanımış değilim ya Nefese bir adım kala tozuttun yine ortamımı
Tut ki bir gönül yangın yangın açmış kolunu G E L Gibi Davete icabet etmek sizde gerekmiyor mu ki az bir geleyim bari desen Bir kez de olsa gelip de dön gerisin geri istersen Ruhunun o dehlizleri ne denli de karanlık Her şey sende nedense hep kökten anlık Nerde o coşku nerde o muhteşem hevesim Dut yemiş bülbülü çok mu seversin sen yoksa Hicran ve hüsranları gömünce içime kesildi nefesim
Şunu unutma sevgiler emek ve güveni duymak ister Vefa ile saygıdır onun gıdası Dost gönlü olmayan saramaz ki ay parçası Tüm bunların hepsiyle başlar aşkın en elası Hani ki istemlerimin o şahika görkemi Bir tutam acı bir yudum kahrı tutup da dururum İster misin yutayım hapı O kaskatı deminde Bil ki arkandan koştukça kayboluyor aşkın Dün gönlümü gördüm bir ahunun göz bebeklerinde İstersen onu yanı başıma bırak da gelsin Senin için böylesi daha mı iyi olur söylesene şaşkın…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
-Senin için böylesi daha mı iyi... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
-Senin için böylesi daha mı iyi... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her şey sende nedense hep kökten anlık Nerde o çoşku nerde o muhteşem hevesim Dut yemiş bülbülü çok mu seversin sen yoksa Hicran ve hüsranları gömünce içime kesildi nefesim Kutlarım ustadım herzaman ki gibi muhteşem güzel yüreğinize ,sağlık, Hayırlı bayramlar ,Selam ve Saygılarımla..
Şunu unutma sevgiler emek ve güveni duymak ister Vefa ile saygıdır onun gıdası Dost gönlü olmayan saramaz ki ay parçası Tüm bunların hepsiyle başlar aşkın en elası Hani ki istemlerimin o şahika görkemi Bir tutam acı bir yudum kahrı tutup da dururum İster misin yutayım hapı o kaskatı deminde Bilki arkandan koştukça kayboluyor aşkın Dün gönlümü gördüm bir ahunun göz bebeklerinde İstersen onu yanı başıma bırak da gelsin Senin için böylesi daha mı iyi olur söylesene şaşkın…
(18.07.2015) AZAP… bu yorumdaha bir güzel olmuş elineve yüreğine sağlık...tebrikler.
Sevginin ve özlemin yürekteki izdüşümü değil mi yüreği isyankar kılan ve sadece sarılmak duygulara hicap etmek belki de sevmekten ama hayatın anlamını duyumsatan değil mi sevi dili. Yüreğinize sağlık değerli hocam. Ramazan bayramınız kutlu olsun efendim. Saygılar, hürmetler...
Merhaba DEĞERLİ DOST.Her zaman olduğu gibi Şiir,içerik,şekil,örgü ve kurgusu ile güzeldi. Kutladım değerli kalemini ve eserini. RAMAZAN BAYRAMINIZI KUTLUYOR, HER GÜNÜNÜZÜN BAYRAM GÜZELLİĞİNDE GEÇMESİNİ DİLİYORUM Gönlün abad olsun.Sağlıcakla.
Bir yudum suya da beni hasret bıraktın ya O kavurucu gönlün de Hep hazanı yaşatın ilk baharın yerine Nifak nifak sinsice hep yağdın ya Sırılsıklam oldum özlemden közünde çok güzel sözler