(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SABAH NİYETİNE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SABAH NİYETİNE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sabah niyetine sıcacık simit yiyordum yanında açık çay susamlar masaya sıçradı bi’ simit bu kadar mı güzel olur! rüya bu ya, saat çaldı uyandım... ................................Günaydın efendim Sabah kaltım Mutfağa girdim Masada, sıcak börek, simit, pooça Tam uzanacam Aklım başıma geldi "BEN ORCUM YA" dedim Meğer bizim oğlan kahvaltı edecekmiş Ehhhh Ramazandan sonra İKİ SİMİT birden yerim dedim ................................................................
RÜYALAR GERÇEK OLSA
Rüyalar gerçek olsa Seni hergün görürdüm, O incecik beline Sarılarak yürürdüm.
Sabah olmasın diye güneşi durdururdum, Yanar dağlarda tüten ateşi söndürürdüm. Yatağına her gece gelincik doldururdum, Dudağına bin kere öpücük kondururdum.
Rüyalar, rüyalar, rüyalar Rüyalar gerçek olsa.
Rüyalar gerçek olsa Sana güller verirdim, O güllerle belki de Kucağıma gelirdin.
Sarılırdım boynuna, sokulurdum koynuna O gül dudaklarını öperdim doya doya. Sabah olmasın diye güneş durdururdum, Yanar dağlarda tüten ateşi söndürürdüm.
Rüyalar, rüyalar, rüyalar Rüyalar gerçek olsa. ...............................................tabikine....EMEL SAYIN SÖLÜYOOOOOOOO
SİMİT SICAKLIĞINDA SEVGİLERİMLE..