Kendini koruyabilen kadını, sevmez erkek Kendine sığınanı sever, kibrinden Birlikte uyumlu dans etmeliler, Nasırlarına, nasırlarına basmasalar Ömürleri dans olacak Ah bilseler.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
NASIRIMA BASMA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
NASIRIMA BASMA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli dost hoşgeldiniz, teşekkür ederim yorumunuz için ve sayfama uğradığınız için, hayırlı ramazanlar sağlıklı yıllar diliyorum, selam ve saygılar..
Kendini koruyabilen kadını, sevmez erkek Kendine sığınanı sever, kibrinden Birlikte uyumlu dans etmeliler, Nasırlarına, nasırlarına basmasalar Ömürleri dans olacak Ah bilseler.
EMİNNUR GÜLER ACAR
Kısa ve güzel satırlardı yüreğine kalemine sağlık şairem selam sevgi ve dua ile
Aptaldan dostum olacağına akıllı düşmanım olsun, demek doğrumu? herkes işine geldiği gibi maske kullanıyor velhasıl..güzel yorumunuz için teşekkür ederim, selam ve sevgiler...
önemli tespitler var özünde
tebrik ederim