(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HATALARIM STİLİMDİR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HATALARIM STİLİMDİR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
eski arabesk şarkılar gibiydi biraz da film yine en eskisinden kamyon yazılarına da benziyordu ’hatalarım stilimdir...’ ..................................Aynennnnn
HATASIZ KUL OLMAZ
Hatasiz kul olmaz, hatamla sev beni Dermansiz dert olmaz, dermana sal beni Kaybettim kendimi, ne olur bul beni Yoruldum halim yok, sen gel de al beni.
Feryada gücüm yok, feryatsiz duy beni Sevenlerin askina, ne olur sev beni Sev beni...
Bu feryat, bu hasret, öldürür ask beni Uzaktan olsa da, raziyim sev beni Raziyim sev beni...
Ümitsiz yasanmaz, sevmemek elde mi ? Can demek sen demek, gel de gör bende mi ? Sözümde sitem var, kalpte mi dilde mi ? Tez elden haber ver, o gönlün elde mi ?
Feryada gücüm yok, feryatsiz duy beni Sevenlerin askina, ne olur sev beni ..............................................ORHAN GENCEBAY bu şarkıyı, Hülya Koç yiğitle bir filmi var.Orda güzel sölüyooo..saz eşliğinde...
Yüreğine sağlık
_______________________________________________________Selamlar