Şu gurbetin adı bir bilebilsem, Dağları mı delsem ulaşabilsem, Yürekte yangını söndürebilsem Hasretliğin harı yakıyor beni.. - Ne yapsam ne etsem bağrım delemem Yollar engel olur çıkıp gelemem Sen yoksan yanımda ben de gülemem Hasretliğin harı yakıyor beni... - Sevgilim birlikte olmak istedim, Bir de bilebilsen nasıl özledim, yüreğimi aşkın için közledim, Hasretiğin harı yakıyor beni... - Gençlik heba oldu şevki bitirdik, Çaresiz böylece ömür yetirdik, Felek insaf etmez aşkı yitirdik, Hasretliğin harı yakıyor beni... - Yaş Kemale erdi görmüyor gözüm, ne söylesem bilmem geçer mi sözüm, Dostlar seni sorar kalmadı yüzüm, Hasretliğin yarim yoruyor beni... - Birimiz Güney de birimiz şarkta, Evimiz barkımız olmadı garpta, kitabım dürülse çıkmasam taht’a, Hasretliğin yarim yoruyor beni....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İÇİMDE BİR ATEŞ YANAR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İÇİMDE BİR ATEŞ YANAR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kalem ilhamın esaretinde hasretini tüttürmüş...
Bizlerde soluklandık yudumladık şiirleştik sayfada
Sevgilerle kutluyorum