Kış gibi soğuk, üşüyorum Nice zemheriler bilir tanırım Oysa, edep ahlâklı bir adam Olmaktan makûl ve ibaretti Benim bunca tüm serüvenim Olanca, onca bütün davalarım Bir yanıma döner tebessüm eder Sonrasında diğeriyle dalar gider Birde başımı ellerim arasına alır Olmaz tenhada yapayalnız kalır Küçük kalabalıklarla avuntudayım Gök semaya göz diker ağlarım Kırla yonca yeşili, hiç görmediki Şu vefa yüklü, mahsun yüreğim Buz gibi donuk, viran bağlarım Bu benim, bendeki baharlarım...
GURBET SILAYMIŞ ZENGiN FUKARALIKMIŞ ALIŞAMADIM… ALIŞAMADIMKi;
BEN ÖMRÜ HAYATIMDA, HiÇ YAZLARI YAŞAMADIMKi !!! --------------------------------------
Kolay geçmedi aylarla, seneler Sen sabır, ekmek davası dersin Umursamazlar, bindikçe binerler Beyaz kepli, vicdansız kefereler Nice yıllar tükettim, yerin altında Kömür madeni, gurbet ocaklarında Emek alınteri saf kanlı, bazen vakitli Bazen adı toz duman, uzunsu mesayi
Tam yerinde cuk oturmuş;
<< Demir Tavında Dövülür>>
Denen o hummahalı kelam söz Tükenip giden ömür değil sadece Ciğere köz dendikce öz yanıyor be Öz yanıyor ey gardaşım öz... öz !!!
GURBET SILAYMIŞ ZENGiN FUKARALIKMIŞ ALIŞAMADIM… ALIŞAMADIMKi;
BEN ÖMRÜ HAYATIMDA, HiÇ YAZLARI YAŞAMADIMKi !!! --------------------------------------
Arkamı dönüp bakınca, bir ara geri Tüm yaşantım oysa, ayak altına serili Sükûtlarda yılların zahmetiyle uğraşı Hepsi un ufak oldu da, bir tutam kaldı Biri ötekinde sarkık saklı, ahıyla ahdı Birgün pekde zakkumsu, yaşamın tadı Öbürü sanırsın, sanki bir parmak baldı Günlük yaşıyoruz, bugün iş duaya kaldı Yarınlara yas tuttuk, günahlarsa kabardı Birinde bir yar, bir pare seveyim dedim Nişanı nikâhıyla, düğün dernekler ettim Ölümüneydi arkadaş, o masalsı sevgim Allah şahit biliyor ya, işte, öyle istedim Yine mazide gönlüm, buruk sevdaya daldı Onuda çok gördü rabbi, sahibi, ve alan aldı…
/kalin ] Ramazan Kocapınar GURBETTEN BIR C A N ! 13 Haziran 2015 – Cumartesi 18: 33 Kuzey Ren Vestfalya / Amanya
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAŞAMADIMKi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAŞAMADIMKi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.