Ne olur ağlama sevgilim,, benim yüreğimi acıtma,, beni can evimden vurma,, yaralarımı kanatma......
Ne olur ağlama sevgilim,, beni de ağlatma,, isyan bayraklarımı açtırma,, ne olur, ne olur ağlama......
Ne olur ağlama sevgilim,, acı çektirme bana,, daha fazla üzme beni,, ağlama, ağlatma,, dayanamam ben bu acılara....
Ne olur ağlama sevgilim,, ben yanındayım senin,, teselli olacağım senin,, kara gecelerin olacağım senin,, yalnızlığın olacağım senin,, ama ne olur, ne olur ağlama,, sevgilim....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
*.* AĞLAMA ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
*.* AĞLAMA ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
GÜZEL KIZIM.NE SEN ,NE O AĞLAMAYIN,AĞLATMAYIN ARTIK.MUTLU OLMAK KENDİ ELİNİZDE.KURALLARINIZI BİRAZ YUMUŞATIVERİN BAK NASIL HER ŞEY YOLUNA GİRECEK.KUTLUYORUM ŞİİRİ.PUANIM TAM SELAMLAR.
Sevgiliyle birlikte gülmek gibi birlikte aglamakta güzeldir. seven eller siler gözyaşlarını her iki gözünde. ne mutlu andır o an, duygulu şaireme sevgilerimle...
Gülfem tarafından 6/13/2015 11:15:19 PM zamanında düzenlenmiştir.
Merhabalar efendim.Değerli kalemizden, her zaman ki tadında, deminde ve güzelliğinde bir eser gelmiş.Biz de Kutluyoruz yürekten yalansız, riyasız ve hilafsız. Gönlün abad olsun hem de huzurla dolsun. Sağlıcakla kal,muhabbetle kal ve de hoşça kal